In luna august 158 de milioane de oameni, adica 87% populatia americana, a vizitat un site care ofera tehnologie Web2.0, fiecare persoana petrecand aproape 210 minute online, potrivit aceleasi surse.

Traficul pe site-urile de socializare a crescut cu 33 de procente pana la 81 de milioane de vizitatori unici luna trecuta fata de perioada similara a anului 2006.

Blogurile au inregistrat cu 23% mai multi vizitatori, ajungand la 28 de milioane de vizitatori unici, iar pentru site-urile cu continut online s-a inregistrat o crestere a numarului de accesari unice de 20 de procente pana la 93 de milioane, a mai aratat Fulgoni.

Utilizatorii de site-uri Web 2.0 (bloguri sau web site-uri care contin imagini flash, clipuri video) au cheltuit, in al doilea trimestru al anului 2007, 4,5 miliarde de dolari pentru a achizitiona produse hardware pentru computere, 3,8 miliarde pentru haine, 2,4 miliarde de dolari pentru provizii necesare in birou, 1,8 miliarde pentru bunuri de consum si 1,6 miliarde de dolari pentru bunuri electronice, potrivit unui raport comScore.

Citeste si:

Datele furnizate de comScore ar putea sugera faptul ca utilizatorii tehnologiei Web 2.0 cheltuiesc mai multi bani online decat utilizatorii obisnuiti de internet, insa compania nu ofera alte date concrete.

Un studiu realizat in anul 2006 de American Marketing Association arata ca retailerii care aleg sa nu isi vanda produsele prin intermediul retelelor de socializare ar putea sa rateze anumite ocazii.

Majoritatea celor care au raspuns acestui studiu au spus ca ar fi receptivi daca ar afla despre reduceri sau lichidari de stocuri (51%) sau la descarcarea cupoanelor de reducere (51%), iar 29% au declarat ca ar cumpara produse prin intermediul site-urilor de socializare.