Compania isi propune ca pe termen mediu (3 pana la 5 ani) sa atinga in Europa o cota de piata de 5% pe segmentul Vaio, iar in Romania isi propune sa mentina pe acest segment cota de piata de 2% pana in anul 2008 , a spus Lia Burghelea.
Potrivit Business Development Manager-ului, compania s-a bucurat de un succes mai mare pe segmentul de laptopuri destinate activitatilor de business, Burghelea precizand ca, spre surprinderea producatorului, peste 45% dintre cumparatori au fost femei.
Sony a adus pe piata din Romania modele Vaio noi din gamele TZ si FZ, aducand totodata si seriile SZ si AR. Noile modele vor avea preturi aproximative situate intre 4.300 lei si 8.500 lei.
Compania a adus pe piata romaneasca notebook-uri care pot citi sau inscriptiona discuri de inalta definitie Blu-ray. Problema este ca exista doar 240 de filme in acest format, iar in Romania au ajuns foarte putine titluri, insa pe viitor retailerii vor creste importurile pe acest segment, a declarat Burghelea.
“Succesul modelelor introduse odata cu lansarea oficiala in Romania ne-a condus la decizia de a extinde portofoliul de produse in zona de modele HD cu unitati Blu-ray, dar si in directia business. Venim acum in inatmpinarea nevoilor clientilor cu modele imbunatatite, care ofera experiente remarcabile, de la stilul exclusivist al modelelor din seriile TZ si SZ, pana la experienta multimedia de varf oferita de notebook-urile din gama AR si FZ”, a declarat Lia Burghelea.
Sony va lansa in luna noimbrie o campanie de marketing care consta in introducerea unitatilor demo in fiecare magazin care comercializeaza laptopuri Vaio, imprimarea logo-urilor Blu-ray si Full HD pe produsele care folosesc aceste tehnologii, dar si prin promovarea produselor in media si prin publicitate indoor. Actorul, regizorul si producatorul de filme John Malkovich va fi imaginea Vaio pentru seriile TZ si SZ, au anutat oficialii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: