"Pentru un magazin online obiectivele de sarbatori sunt atingerea unui volum maxim de vanzari, epuizarea stocurilor de produse greu vandabile si cresterea profitului. Cu o strategie corect dimensionata in functie de resursele si nevoile magazinului, volumul creste cu aproximativ 30% in perioada sarbatorilor si apoi in luna ianuarie" a declarat account manager Gecad ePayment, Mihai Manoliu.
Spre deosebire de mediul clasic, in cel online decizia de cumparare se formeaza in primele secunde de la intrarea pe site si poate disparea la fel de repede daca aceasta nu respecta conditiile de credibilitate. "Design-ul actualizat de sarbatoare, descrierile cuprinzatoare cu imagini ale produselor, instrumentele interactive si mesajele directe care cheama la actiune si alte elemente care dau credibilitate pot ridica rata de conversie din vizitatori in cumparatori cu pana la 2,5%", a declarat web marketing manager Gecad ePayment, Adriana Iordan.
Gecad ePayment, integrator de solutii pentru comert electronic, detine in prezent trei solutii proprietare: ePayment, Avangate si myAvangate. ePayment este dedicata exclusiv pietei interne, tuturor persoanelor juridice care au o afacere comerciala online. ePayment si Avangate sunt marci inregistrate GECAD ePayment International SRL si respectiv Avangate B.V.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: