Vanzarile magazinelor romanesti online ar putea creste cu 30% in perioada sarbatorilor de iarna, fata de veniturile medii pe care le inregistreaza intr-o perioada normala de cumparaturi din cursul anului, potrivit unui comunicat Gecad ePayment.
Anul trecut, in perioada noiembrie - decembrie, media lunara a cumparaturilor cu plata online prin card in magazinele care folosesc solutia ePayment(R) au crescut cu 10% fata de luna precendenta din acelasi an.

"Pentru un magazin online obiectivele de sarbatori sunt atingerea unui volum maxim de vanzari, epuizarea stocurilor de produse greu vandabile si cresterea profitului. Cu o strategie corect dimensionata in functie de resursele si nevoile magazinului, volumul creste cu aproximativ 30% in perioada sarbatorilor si apoi in luna ianuarie" a declarat account manager Gecad ePayment, Mihai Manoliu.

Spre deosebire de mediul clasic, in cel online decizia de cumparare se formeaza in primele secunde de la intrarea pe site si poate disparea la fel de repede daca aceasta nu respecta conditiile de credibilitate. "Design-ul actualizat de sarbatoare, descrierile cuprinzatoare cu imagini ale produselor, instrumentele interactive si mesajele directe care cheama la actiune si alte elemente care dau credibilitate pot ridica rata de conversie din vizitatori in cumparatori cu pana la 2,5%", a declarat web marketing manager Gecad ePayment, Adriana Iordan.

Gecad ePayment, integrator de solutii pentru comert electronic, detine in prezent trei solutii proprietare: ePayment, Avangate si myAvangate. ePayment este dedicata exclusiv pietei interne, tuturor persoanelor juridice care au o afacere comerciala online. ePayment si Avangate sunt marci inregistrate GECAD ePayment International SRL si respectiv Avangate B.V.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri