Mira Telecom, companie care ofera produse si servicii in domeniul telecomunicatiilor, estimeaza ca va incheia anul acesta cu o cifra de afaceri cuprinsa intre 10 si 12 milioane euro, in crestere cu peste 70% fata de anul trecut, a declarat, potrivit NewsIn, presedintele companiei, Stelian Ilie.
Mira Telecom, companie care ofera produse si servicii in domeniul telecomunicatiilor, estimeaza ca va incheia anul acesta cu o cifra de afaceri cuprinsa intre 10 si 12 milioane euro, in crestere cu peste 70% fata de anul trecut, a declarat pentru NewsIn presedintele companiei, Stelian Ilie.

"Extinderea volumului de lucru cu operatorii de telefonie mobila, precum si castigarea unor licitatii pe IT, servicii de comunicatii si echipamente de securitate sunt principalele motive pentru care cifra de afaceri a Mira Telecom va ajunge la 10-12 milioane euro anul acesta", a spus presedintele si directorul general al companiei, care a precizat ca anul trecut cifra de afaceri a Mira Telecom a fost de sapte milioane euro.
"Anul viitor credem ca cifra de afaceri va creste cu 20-30% si cred ca si pentru 2009 se va pastra aceeasi tendinta de crestere", a adaugat Stelian Ilie. El a declarat ca Mira Telecom are 136 de angajati, o flota de 50 de masini - peste 80% fiind destinate suportului tehnic. Intre 1% si 1,5% din cifra de afaceri este alocata anual pentru training si specializarea angajatilor, a mai spus Ilie.

"In septembrie 2007 a fost infiintata inca o companie, in Austria, cu sediul la Salzburg, care are ca obiect de activitate oferirea de servicii de consultanta firmelor austriece si germane care vor sa investeasca in Romania", a declarat presedintele Mira Telecom.

Mira Telecom a fost infiintata in luna octombrie 1998, avand ca obiectiv oferirea de servicii si produse in domeniul telecomunicatiilor. Compania a avut initiat trei angajati. Prima activitate a companiei a fost distributia, instalarea si intretinerea echipamentelor de radiocomunicatii VHF, UHF si HF. In anul 2000, Mira Telecom a investit in dezvoltarea departamentului de proiectare, constructie, instalare si mentenanta a retelelor de telefonie mobila. Acest departament numara in prezent 70 de angajati, certificati in managementul de proiect si de producatorii de echipamente pentru telefonia mobila.

In 2001 a inceput activitatea in domeniul securitatii si protectiei antiteroriste, precum si solutii de securitate perimetrala si de interior, sisteme de alarmare publica, solutii de detectare a drogurilor, a explozibililor, a substantelor radioactive, a gazelor toxice, a agentilor biologici, precum si o varietate de echipamente de telecomunicatii dedicate activitatii cu specific militar.

Din anul 2002 Mira Telecom distribuie accesorii si materiale folosite la instalarea echipamentelor din retelele de telefonie mobila, cum ar fi cabluri de radiofrecventa, conectori, antene, kit-uri de impamantare si altele. In anul 2004 a fost creat un departament de cercetare-dezvoltare, care a finalizat ca prim proiect un Sistem de alarmare publica, echipament folosit pentru avertizarea populatiei in caz de dezastre si calamitati naturale.

Mira Telecom este certificata ISO 9001:2000, precum si de catre Ministerul Administratiei si Internelor si de Ministerul Apararii.

In prezent Mira Telecom are sediul central in Bucuresti, precum si patru filiale in tara, in Brasov, Cluj-Napoca, Craiova si Bacau, ceea ce permite acoperirea a 70% din teritoriul Romaniei. Printre clientii Mira Telecom se numara Vodafone, Zapp, Cosmote, Siemens si Huawei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri