"Cresterea vanzarilor inregistrata in aceasta perioada este rezultatul strategiei noastre de concentrare asupra core-business-ului Flamingo International – retailul de produse IT&C si este in conformitate cu estimarile noastre de la inceputul anului, cand am anuntat ca vom inregistra o crestere semnificativa a vazarilor, in special incepand cu a doua jumatate a anului. In trimestrul al treilea, vanzarile de notebook-uri au crescut cu 120% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Aceste rezultate au fost impulsionate si de sezonul “back to school”, care a coincis cu ultima parte a trimestrului", a declarat directorul de vanzari al Flamingo International, Mihaela Irimia.

Conform rezultatelor studiului IDC, in cel de-al treilea trimestru al lui 2007 magazinele Flamingo Computers au inregistrat cele mai mari vanzari pe segmentul de PC-uri, detinand o cota de 9,7% din aceasta piata. Volumul total al vanzarilor inregistrate de catre Falmingo Computers pe acest segment, incluzand sisteme desktop, notebook-uri si servere, a ajuns la 18.000 unitati in cel de-al treilea trimestru al lui 2007, ceea ce situeaza retailer-ul pe primul loc in topul vanzarilor, conform studiului IDC.

Flamingo International estimeaza ca vanzarile aferente celui de-al patrulea trimestru vor contribui cu 40% la totalul vanzarilor inregistrate de catre retailer anul acesta.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea mare jucator de pe piata adresata. Strategia grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor Flanco si Flamingo Computers.