“Suntem o companie <din restul lumii>”, a spus Andrew Paulson, CEO-ul SUP. “Consideram ca exista oportunitati majore de crestere in exteriorul Americii de Nord”, a completat acesta.
Reprezentantii SUP au declarat ca, de la preluarea versiunii locale a retelei sociale online, numarul vizitatorilor aproape s-a dublat, ajungand 1,35 milioane. Aproximativ 523.000 dintre conturile rusesti sunt considerate bloguri active, reprezantand aproape o treime din utilizatorii activi de LiveJournal, informeaza Business Week.
In ciuda cresterii pe care a inregistrat-o LiveJournal in Rusia in ultimii ani, cea mai mare piata este reprezentata in continuare de Statele Unite, unde site-ul este insa concurat de nume mai mari ale internetului, ca Facebook sau MySpace.
Astfel, in luna octombrie, LiveJournal a atras 3,9 milioane de utilizatori din Statele Unite, in timp ce MySpace a inregistrat 72 milioane milioane, iar Facebook 32,9 milioane de utilizatori, potrivit statisticilor comScore Media Metrix. Reprezentantii SUP considera ca datele furnizate de comScore Media Metrix subestimeaza audienta site-ului, mai scrie BBC.
Serviciul de blogging TypePad si pachetul de software Movable Type sunt cele mai cunoscute produse marca Six Apart. LiveJournal, reteaua sociala vanduta catre SUP, a fost deschisa in 1999 de catre Brad Fitzpatrick.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: