Marius Pahomi relateaza ca detine aceasta informatie de la Toby Coppel, Managing Director Yahoo! Europe, care se intalnise in noiembrie cu reprezentanti ai Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiilor (MCTI), cat si cu alti oficiali guvernamentali.

Contactati de Wall-Street, reprezentantii MCTI au confirmat intrevederea cu reprezentantii Yahoo.
“Intalnirea, stabilita prin intermediul Agentiei Romane pentru Investitii Straine (ARIS), a fost initiata cu scopul de a realiza un studiu de piata privind oportunitatea de a investi in Romania. Delegatia Yahoo s-a interesat de posibilitatea deschiderii unui Centru de Cercetare – Dezvoltare software, urmand ca o decizie finala sa fie luata in urma analizei situatiilor din mai multe state din sud-estul Europei”, au spus reprezentantii din Minister.

Oficialii Yahoo au fost interesati de numarul absolventilor si universitatilor din domeniul IT, precum si de curricula din domeniul universitar aplicabila in IT&C.

Conform informatiilor aparute pe blogul lui Marius Pahomi, “Romania este una dintre cele doua tari EMEA in care Yahoo se va lansa in parteneriat cu trusturi media locale. Motiv pentru care, cu ocazia deplasarii in Romania, Coppel a avut o intrevedere dedicata acestui subiect cu reprezentantii unuia dintre cele mai puternice trusturi media din Romania”.

Lansate de un blog personal, aceasta informatie a fost confirmata in cursul zilei de ieri pe blogul companiei Media Cafe, reprezentantul exclusiv al retelei Yahoo in Romania.

Citeste si:

Oficialii MCTI considera ca, principalul avantaj al Romaniei in domeniul IT&C este dat de pregatirea tinerilor absolventi, dar si de faptul ca acestia stapanesc limbile straine de circulatie internationala engleza, franceza, germana, italiana, spaniola.

Pana acum, si alti jucatori de talie mondiala, precum Microsoft, Advanced Micro Devices, Intel, Oracle, SAP, Nokia etc au decis sa investeasca in potentialul pietei IT&C din Romania.

Profitul net al Yahoo obtinut in al treilea trimestru al 2007 a fost mai mic decat cel obtinut in aceeasi perioada a anului trecut, insa veniturile au intrecut cu mult asteptarile analistilor. Venitul brut a crescut cu 12%, pana la 1,77 miliarde dolari. Excluzand platile catre partenerii din sectorul publicitar, venitul a crescut cu 14%. In ciuda acestui rezultat bun, Yahoo este confruntat cu o provocare mult mai mare, avand in vedere ca grupul rival, Google, inregistreaza un ritm de crestere de patru ori mai mare.

Yahoo: Rezultatele trimestriale, peste asteptari

Yahoo: Rezultatele trimestriale, peste asteptari

Regiile de vanzari de publicitate si agentiile de media estimeaza ca piata romaneasca de publicitate online va creste in 2008 intre 50 si 100%.

Publicitatea online creste cu 50-100% in 2008

Publicitatea online creste cu 50-100% in 2008