Indeplinirea acestui obiectiv reprezinta o crestere de 38% a vanzarilor in Europa. Obiectivul companiei LG este de a-si mari cota de piata la 10% in Europa, consolidandu-si in acelasi timp prezenta pe piata terminalelor 3G si pozitia de brand premium.

In 2007 Compania LG Electronics Mobile Communications a inregistrat un volum al vanzarilor de 9.8 milioane de unitati pe pietele europene, obtinand un profit de 1.86 miliarde de dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 36 procente fata de 2006.

Ca parte a strategiei de livrare a telefoanelor mobile cu acces la internet si la televiziune, LG isi propune pentru 2008 dublarea proportiei de terminale mobile 3G UMTS (WCDMA) in cadrul portofoliului de produse pentru piata din Europa, comparativ cu anul trecut. LG detine deja o pozitie foarte buna pe piata de telefoane 3G, pe care urmareste sa o consolideze prin introducerea unor noi telefoane premium, dotate cu tehnologii avansate pentru piata europeana 3G.

Citeste si:

Se estimeaza ca piata europeana 3G UMTS (WCDMA) va reprezenta 64 procente din valoarea piatei europene de telefoane mobile in 2008, cu pana la 34 procente mai mult comparativ cu 2007.