"Suntem incantati sa constatam ca vanzarile produselor ecologice reprezinta 20% din veniturile totale, echivalentul unei cresteri cu 33% in 2007", a declarat membrul comitetului de management si directorul comitetului pentru dezvoltare durabila, Barbara Kux.

Vanzarile de produse ecologice raportate anul trecut de Philips reprezinta 20% din totalul vanzarilor realizate de companie in anul 2007, fata de cele 15% realizate in anul precedent. Cele trei segmente de activitate ale Philips – Sanatate, Iluminare si Lifestyle au realizat cresteri semnificative ale vanzarilor de produse ecologice in 2007, insumand venituri de pana la 5,3 miliarde euro, in crestere fata de cele patru miliarde euro inregistrate in 2006.

Segmentul solutiilor eficiente de iluminarea a avut o majorare de 17% a surselor economice, cea mai mare crestere fiind inregistrata pe piata produselor de iluminare pentru uz domestic, urmata de sectorul retail sau de cel al iluminarii stradale, precum si de sistemele tip LED. Vanzarea produselor ecologice destinate ingrijirii sanatatii a urcat cu 35%, sustinuta fiind mai ales de gama de scanere MRI si de gama de aparate pentru monitorizarea pacientilor. Sectorul Lifestyle a inregistrat o crestere de 91%, in materie de vanzari ale produselor ecologice de-a lungul anului 2007.

In septembrie 2007, Philips a facut public programul EcoVision 4, prin care vizeaza dublarea vanzarilor realizate din produse ecologice pana in 2012, pana la echivalarea unei ponderi de 30% din totalul veniturilor realizate de Philips; investirea sumei de un miliard de dolari in inovatii ecologice; imbunatatirea eficientei energetice a birourilor si centrelor de productie cu 25% in urmatorii cinci ani.