Yahoo intentioneaza sa revizuiasca serviciul sau gratuit de e-mail, pentru a-l face sa functioneze la fel ca un program e-mail desktop, a anuntat compania.
Serviciul va avea un timp mai scurt de primire a e-mailurilor, message preview si completare drag-and-drop. Un numar limitat de clienti vor participa la testarea beta a noului serviciu, in urmatoarele cateva saptamani.
Utilizatorii Yahoo e-mail vor putea decide daca doresc sa utilizeze versiunea noua, cea veche, sau ambele versiuni. Noul serviciul functioneaza in prezent doar cu Internet Explorer si Firefox, dar vor fi suportate si alte browsere.
Noul serviciu este bazat pe tehnologia si experienta obtinute de Yahoo cand a achizitionat compania Oddpost in iulie 2004. Schimbarile reprezinta cea mai importanta revizuire a serviciului din momentul cand a fost lansat in 1997.



Alte caracteristici includ posibilitatea de a cauta rapid mesaje si atasamente, de a vizualiza multiple e-mailuri in acelasi timp in ferestre separate si posibilitatea de a rula toate mesajele in acelasi folder si nu cate o pagina odata.
In plus, noua versiune adauga auto-completarea adresei, meniu cu click dreapta si prescurtari pentru tastatura standard.
Capacitatea de stocare va rame de 1 gigabyte pentru serviciul gratuit.
In mai, Yahoo a adaugat serviciului sau e-mail abilitatea de a trimite si imparti fotografii digitale.


Dar si competitorii au fost ocupati. La inceputul acestei luni, AOL a lansat un serviciu gratuit de e-mail, cu o capacitate de stocare de 2 gigabytes pentru utilizatorii AOL Instant Messenger.
De asemenea, Google a anuntat ca intentioneaza sa dubleze capacitate de stocare pentru serviciul sau de e-mail, adica la 2 gigabytes.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri