Afacerea inceputa in anul 2004 a pornit de la o investitie de aproximativ 100.000 de euro si a ajuns sa creasca in trei ani la 10 milioane de euro.

In 2007, Cel.ro a mai investit 250.000 de euro in activitati de marketing si logistica.

In plus, numarul angajatilor a ajuns sa creasca de la cei doi fondatori ai companiei la 30, pentru ca in 2008 sa se ajunga la un numar de 40 de angajati.

Adevaratul inceput al companiei s-a realizat in 2005, odata cu listarea la www.price.ro si cu adoptarea legii care prevedea renuntarea la accizele pentru aparatele foto.

Citeste si:

Datorita preturilor mai mici decat cele ale rivalilor de pe piata aparatelor foto, Cel.ro a reusit sa isi dubleze profitul in 2007, fata de anul precedent.

In ceea ce priveste planurile de viitor, compania doreste sa creasca cat mai mult pe segmentul digital si sa devina un brand puternic pe piata de retail online de IT&C. Totodata, compania nu vizeaza extinderea afacerii si in mediul offline.

Cel.ro este un magazin virtual specializat in comercializarea de componente PC, monitoare, video proiectoare, aparate foto digitale.