Veniturile Vodafone Romania au inregistrat un avans de 7,6% in primul trimestru fiscal, incheiat la 30 iunie, nivel de trei ori mai lent decat in intervalul similar din 2007.
De asemenea, numarul de clienti a avansat cu 12,8%, la 9,256 milioane.

Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a atins 10,3 euro, fata de 9,7 euro la finele anului fiscal, incheiat la 31 martie.

Din cei 9,256 milioane de clienti, 63,9% reprezinta utilizatori in regim prepaid.

Clientii serviciilor pe baza de abonament reprezinta 36,1% din numarul total, ceea ce se traduce printr-o crestere de 4,6% a numarului de abonati.

"Vodafone Romania continua sa inregistreze o crestere sanatoasa a veniturilor din servicii, chiar si intr-o piata matura, pe fondul impactului negativ asupra veniturilor generat de unele decizii ale institutiilor de reglementare", a declarat directorul general al Vodafone Romania, Liliana Solomon.

La nivel de grup,V odafone a raportatv enituri in crestere cu 19,1% pentru primul trimestru, incheiat la 30 iunie, in linie cu estimarile, insa a aratat ca veniturile pentru intregul an s-ar putea situa la limita inferioara a marjei prevazute anterior.

Veniturile companiei au crescut la 9,8 miliarde lire sterline (19,57 miliarde dolari), in primul trimestru.

Vodafone, cel mai mare grup de telefonie mobila din lume din punct de vedere al veniturilor, a anuntat ca numarul de abonati a crescut cu 8,5 milioane in perioada analizata, ducand numarul de clienti Vodafone la aproximativ 269 milioane.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri