Aceasta extindere inseamna ca un numar tot mai mare de clienti si potentiali clienti vor beneficia de serviciile electronice oferite de PayUp.

Ethos este o retea de supermarketuri in plina dezvoltare, cu reprezentante in 11 locatii din Bucuresti si in alte 9 locatii din tara - Campulung Muscel, Mioveni, Slatina, Pitesti, Titu, Mizil, Costesti, Targoviste si Oltenita. In fiecare supermaket Ethos, clientii vor putea folosi terminalele PayUp instalate pentru reincarcarea cartelelor preplatite de telefonie mobila.

PayUp ofera deja servicii de reincarcare electronica pentru operatorii de telefonie mobila Orange si Vodafone, la care se adauga serviciile de reincarcare de credit pentru cartelele de telefonie fixa internationala, prin UPC.

PayUp ofera servicii electronice eficiente de plati electronice pentru partenerii sai si, in acelasi timp, servicii accesibile pentru utilizatorii individuali, care au nevoie sa efectueze reincarcarea electronica a cartelelor lor de telefonie mobila, si care, in curand, vor putea efectua plati electronice ale facturilor intr-o maniera practica si convenabila.

Creditul pentru cartelele preplatite de telefonie mobila poate fi foarte usor reincarcat electronic, fara a mai fi nevoie sa se achizitioneze traditionalele carduri din plastic care contin codul de reincarcare.

"In acest fel, venim in intampinarea partenerilor nostri, pentru ca evitam astfel toate dificultatile implicate de modalitatile obisnuite de reincarcare prin carduri clasice, care trebuie cumparate, imprimate, depozitate si transportate. In acest caz, toate partile implicate in procesul de productie-distributie-utilizare suporta costuri suplimentare, iar utilizatorul final este de asemenea influentat de aceste costuri la achizitia unei cartele. Cu ajutorul serviciului electronic totul este mult mai simplu. Clientul vine in magazinul retailerului, achita contravaloarea creditului dorit si primeste un voucher cu codul PIN de reincarcare,” a declarat Luis Janeiro, CEO al Grupului PayUp.

Citeste si:

PayUp ofera un serviciu de tip „win-win-win” (un castig pentru toate partile implicate) pentru toti colaboratorii implicati: retailerii, partenerii si nu in ultimul rand, utilizatorii finali.

Toate partile "beneficiaza din cooperarea cu noi, deoarece serviciile pe care le oferim sunt orientate catre client. De exemplu, retailerii vor avea un numar mai mare de clienti în magazinele lor, ceea ce inseamna beneficii directe prin cresterea vanzarilor. In plus, vor beneficia de serviciile noastre acei clienti care viziteaza magazinele in mod obisnuit, iar acum vor putea sa isi reincarce si creditul pre-pay in acelasi loc, iar pe de alta parte vor exista clienti care vor dori, pur si simplu, sa isi reincarce conturile în acele puncte de prezenta", a incheiat Janeiro.

Toate serviciile electronice oferite de PayUp sunt disponibile in supermarketurile detinute de numerosi retaileri independenti, dar si in lanturile de magazine medii. Extinderea PayUp Romania este deja sustinuta de dezvoltarea puternica a unei retele nationale de agenti de retail, precum si de o platforma IT sigura, de ultima generatie, care sa aduca aceste servicii convenabile cat mai aproape de consumatori si sa asigure reducerea costurilor operationale pentru companiile de utilitati si servicii.

In prima faza, PayUp vizeaza cele mai importante orase din toate regiunile tarii: Bucuresti, Craiova, Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta, Oradea, Pitesti, Bacau, Galati si Brasov, si intentionează ca, in cel mai scurt timp, sa isi ofere serviciile tuturor clientilor din Romania.

PayUp este o companie multinationala ce furnizeaza servicii de plata pentru companiile nationale si regionale emitente de facturi (cum ar fi companiile de utilitati, furnizorii de telefonie si alte companii importante de servicii), precum si servicii sigure, practice si usor de folosit de catre consumatori.