Procedurile de adjudecare pentru cele sapte licitatii programate de ANAF pentru achizitionarea unor servicii IT de consultanta, internet si asistenta, teleconferinta, precum si a unor pachete de software vor avea loc intre 15 octombrie si 15 decembrie.

Astfel, pe 15 octombrie vor avea loc procedurile de adjudecare pentru doua licitatii, una pentru achizitionarea unui sistem integrat de invatamand electronic (eLearning), cu o valoare estimata de 10,4 milioane lei, iar cea de-a doua pentru imbunatatirea retelei de date a administratiei fiscale, contractul fiind estimat la 22,2 milioane lei, arata NewsIn.

In prima zi din decembrie, vor putea fi adjudecate alte doua contracte ce vizeaza un sistem pentru managementul informatiei fiscale si comunicarea cu contribuabilii - cu o valoare estimata la 76,4 milioane lei - si software pentru securitatea datelor si comunicatiilor sistemelor IT, estimat la 11,1 milioane lei.

Citeste si:

Pe 2 decembrie va putea fi adjudecat contractul privitor la cumpararea unui sistem pentru inventarierea patrimoniului, estimat la 3,33 milioane euro.

Ultimele doua contracte vor putea fi adjudecate in 15 decembrie, cand se doreste achizitionarea unui sistem unic de administrare a creantelor fiscale, cu o valoare estimata la 10,4 milioane lei, si un sistem de videoconferinta, estimat la 10,5 milioane lei.

Potrivit datelor din anunturile de intentie, contractele nu vor intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice.