Romtelecom, cel mai mare operator de comunicatii fixe de pe piata romaneasca, detinut de OTE, a lansat serviciul interactiv MyAccount, fiind primul operator fix ce ofera un serviciu self care.
Aplicatia ofera in timp real informatii despre facturi, optiunile activate, adresa de e-mail Clicknet a unui client Romtelecom si, de asemenea, despre data si locul unde a fost facuta ultima plata a unei facturi Romtelecom.

My Account mai ofera clientilor posibilitatea de a-si schimba parola pentru contul de e-mail Clicknet si de a semnala un deranjament, daca este cazul, precum si de a vizualiza evolutia rezolvarii acestuia.

„Aplicatia My Account poate oferi o astfel de experienta prin caracteristicile sale de interactivitate si este dezvoltata continuu, astfel incat sa aduca si mai multe facilitati online clientilor sai”, a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.

Operatorul a inregistrat in al doilea trimestru fiscal venituri de 223,9 milioane de euro, in crestere cu 2,7% fata de perioada similara a anului trecut si o pierdere operationala de 1,9 milioane de euro.

Numarul de abonati pe telefonie fixa a scazut cu 3%, pana la 2,99 milioane comparativ cu perioada similara a anului trecut. Cresterile veniturilor cu 48% inregistrate pe serviciile de date au diminuat impactul produs de scaderea numarului de linii fixe.

Un astfel de serviciu mai este disponibil clientilor operatorilor de telefonie mobila Orange, Vodafone, Zapp si Cosmote.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri