Wizrom are deja o experienta semnificativa pe piata solutiilor SFA, avand deja peste 1.800 de utilizatori pentru produsul distribuit pana acum, WizTop.

Piata solutiilor de automatizare a fortei de vanzari cunoaste o crestere considerabila. Conform estimarilor efectuate la nivel european, rata de crestere este prognozata la cca 22% pe an in perioada 2007- 2013, iar veniturile incasate anul trecut de companiile furnizoare de solutii SFA au depasit 250 milioane Euro.

In Romania, rata de crestere este chiar mai mare, Wizrom estimand o crestere anual de cel putin 30% in urmatorii ani.

“Piata romaneasca se maturizeaza, iar vanzarile si marketingul companiilor vor trebui sa fie nu numai din ce in ce mai agresive, ci si monitorizate si controlate in timp real, astfel incat solutiile SFA incep sa devina instrumente indispensabile companiilor a caror principala activitate privind marketing-ul, distributia si vanzarea produselor se realizeaza prin intermediul agentilor de vanzari”, a aratat Zemy Apfelbaum. “Prin preluarea distributiei AskI, ne propunem ca in urmatorii 2 ani sa atingem o cota de piata pe segmentul SFA de aproximativ 20%” , a subliniat Zemy Apfelbaum, Managing Director Wizrom Software.

ASKI este un sistem organizational care redefineste lumea vanzarilor mobile, implicand si sincronizand toata echipa care participa la efortul de vanzare. Solutia ofera posibilitatea de a avea in orice moment informatii de ultima ora din piata, precum si de a primi toate informatiile solicitate direct in calculator.

ASKI analizeaza obiectivele anuale de vanzari ale Directorilor regionali si le imparte pe diferite perioade, ajungandu-se pana la obiective zilnice. Obiectivele sunt repartizate pe segmente de piata, categorii de clienti sau de produse etc.

Citeste si:

Directorii regionali de vanzari primesc in timp real, pe terminalele mobile proprii, indicatori ai performantelor obtinute pe zonele de raspundere, istoricul vanzarilor, obiectivele ramase de atins etc.

Acelasi sistem se aplica si la nivelul agentilor de vanzari: acestia primesc indicatori privind obiectivele de vanzari personale, indicatori ai performantelor obtinute pe aria de distributie, comparatii intre vanzarile realizate si obiectivele ramase de atins. Indicatorul de performanta in timp real- verde / rosu- ajuta la vizualizarea in orice moment a obiectivului de atins pe client, produs, grupa de produse etc, astfel incat obiectivele devin clare si mult mai usor de indeplinit.

Mai mult, ASKI creeaza oferte promotionale pentru produse, grupe de produse sau segmente de consumatori. Sistemul ofera o imagine completa asupra pietei, contribuind decisiv la luarea deciziilor necesare pentru stabilirea obiectivelor de vanzari in promotie, ajutand productia sau achizitia in functie de obiectivele definite ale firmei.

Solutia ASKI este formata din trei parti principale: module mobile destinate echipei de vanzari, Consola de Management si, respectiv, aplicatia WEB, dezvoltata pentru a conecta echipa de vanzari din teren cu managerii organizatiei. ASKI SFA foloseste propria baza de date (nefiind astfel limitata de capacitatea sistemului IT al fiecarei companii in parte) si interactioneaza cu solutiile existente (ERP, CRM, BI etc), in urma unui proces de integrare simplu de realizat.

“In viitor, produsul WizTop, furnizat pana acum de Wizrom, si ASKI SFA vor fuziona intr-o singura solutie, astfel incat clientii companiei vor putea beneficia de functionalitatile ambelor solutii si de platforma tehnologica moderna a aplicatiei ASKI SFA”, a precizat Zemy Apfelbaum, Managing Director Wizrom Software.