Piata romaneasca se numarea printre cele mai performante la nivelul grupului France Telecom.

Una dintre cele mai asteptate si apreciate initiative Orange din cel de-al treilea trimestru a fost lansarea iPhone 3G, impreuna cu pachetele dedicate ce includ minute nationale, mesaje scrise, trafic de date si tarife speciale pentru apeluri internationale.

In aceeasi perioada Orange a trecut printr-un proces de reimprospatare a brandului menit sa reflecte cat mai bine strategia sa de operator convergent si a lansat un nou slogan: together we can do more.

Citeste si:

“Continuam sa inregistram rezultate bune de care suntem multumiti, insa rata de crestere de anul acesta a incetinit in urma reglementarilor privind scaderea tarifelor de terminare a apelurilor si a tarifelor de roaming. Ultimele estimari privind cresterea economica a Romaniei de anul viitor indica o tendinta de scadere accentuata comparativ cu 2008, ceea ce inevitabil ar afecta si cresterea businessului nostru asa cum se intampla in majoritatea sectoarelor industriale. Suntem increzatori insa ca vom compensa aceasta tendinta prin cresterea gradului de adoptie a serviciilor Orange de date mobile care contribuie la eficientizarea activitatii companiilor in aceasta perioada dificila, ceea ce va genera rezultate pozitive atat pentru noi cat si pentru clientii nostri”, a declarat Richard Moat, CEO Orange Romania.

In urmatoarea perioada Orange isi va concentra atentia asupra dezvoltarii serviciilor de date mobile in banda larga, extinderii ofertei de continut mobil si a gamei de terminale cu functii care permit utilizarea tuturor serviciilor multimedia disponibile pe web si in portalul Orange World.