“Acest an este unul dur si poate fi mai violent. Sunt dificultati in pietele din Europa de Vest si America de Nord”, a declarat seful diviziei de jocuri de la Nokia, Jaakko Kaidesoja.

El a mai declarat ca extinderea problemelor economice va afecta piata si in 2009.

“Ne asteptam la continuarea acestei perioade dificile, iar piata mondiala de jocuri nu va mai fi pe crestere”, a adaugat Kaidesoja, completand ca unele segmente de piata, cum ar fi jocurile descarcate prealabil, N-Gage si iPhone, ar putea sa inregistreze un avans.

Cel mai mare producator de telefoane mobile, Nokia, care cu sase luni in urma lansa serviciul de jocuri N-Gage, a atras un numar foarte mic de descarcari, deoarece utilizatorii si-au instalat singuri serviciul pe telefonul mobil, fara sa il foloseasca pe cel online.

Citeste si:

Nokia a anuntat ca jucatorii au creat 400.000 de profile personale pe N-Gage Arena de la lansarea de acum 6 luni, si a declarat ca sunt vandute mai mult de 20 de milioane de telefoane capabile N-Gage, dar nu a declarat cati oameni au cumparat jocuri N-Gage.

El a declarat ca firma lucreaza, de asemenea, la suportul touch screen pentru N-Gage si planuieste sa lanseze astfel de soft-uri anul viitor.

In Romania, piata de gaming, care include consolele de jocuri, jocuri si accesorii de jocuri, va atinge in 2008 o valoare de aproximativ 15 milioane euro pana la sfarsitul anului acesta, urmand ca trimestrul patru sa contribuie cu 50% la aceasta valoare, potrivit Flamingo International, unul din jucatorii de pe piata romana de retail cu produse electronice, electrocasnice si IT&C.

Cititi si Jocurile video si spatiile de recreere cresc productivitatea angajatilor

Jocurile video si spatiile de recreere cresc productivitatea angajatilor

Jocurile video si spatiile de recreere cresc productivitatea...