”Vanzarile Epson au inregistrat o crestere constanta in anul 2008, culminand in trimestrul al treilea cu preluarea primei pozitii pe piata proiectoarelor, atat din punctul de vedere al numarului de unitati vandute, cat si al veniturilor obtinute din vanzarea acestora. Cota de piata atinsa de Epson in acea perioada a fost de 28%, ceea ce reprezinta o crestere cu 18% fata de aceeasi perioada a anului 2007“, a declarat Simona Decuseara, National Sales&Marketing Manager Epson Romania.

Potrivit acesteia, din punct de vedere valoric, Epson s-a clasat pe prima pozitie a pietei proiectoarelor si in al doilea trimestru al anului financiar curent, cand a inregistrat o cota de piata de 24%. Pentru intreg anul 2008, Epson estimeaza o cota de piata de 20%.

Anul trecut, piata s-a ridicat la 25.000 de unitati, iar pentru 2009 s-ar putea mentine la acelasi volum.

“Estimam un volum de aproximativ 25.000 de unitati pe intreg anul 2008. Probabil ca piata se va mentine la aceleasi cote si in anul care tocmai a inceput. Criza financiara va genera unele schimbari in comportamentul consumatorilor care vor fi mai cumpatatati si mai sensibili la raportul calitate/pret al produselor achizitionate. Piata de proiectoare din Romania este in continua expansiune, intrucat interesul consumatorului roman pentru astfel de echipamente de-abia acum incepe sa se dezvolte cu adevarat “, a mai spus sefa Epson Romania.

Citeste si:

Aproximativ 85% din vanzarile de proiectoare Epson sunt reprezentate de sectorul corporate , iar proiectoarele home cinema detin o pondere de 15 procente.

„Companiile prezente in Romania investesc din ce in ce mai mult in dotarile salilor de training sau de intalniri si inteleg importanta unui astfel de echipament in pregatirea cu succes a angajatilor si in atragerea clientilor”, a mai declarat Simona Decuseara.

Principalii competitori ai Epson pe piata din Romania sunt BenQ, Acer, Panasonic si Toshiba.