CA, reprezentata in Romania de SolvIT Networks, a anuntat rezultatele unui studiu realizat cu profesionisti IT asupra modului in care privesc companiile experienta online a clientului si asupra modului in care acestea manageriaza performanta aplicatiilor.

Majoritatea respondentilor care au participat la aceasta cercetare recunosc importanta experientei clientului, cat si impactul pe care aceasta il are asupra productivitatii si venitului. Studiul a dezvaluit faptul ca 90% dintre respondenti cred ca implementarea unei solutii de Management al Performantei Aplicatiei (APM) ar duce la crearea unui proces eficace de detectare si rezolvare a problemelor legate de performanta.

Aproape 90% din cei chestionati au considerat ca este foarte importanta intelegerea impactului asupra afacerii pe care o au aplicatiile neperformante de tranzactionare destinate clientului. Dintre cei care considera ca monitorizarea si masurarea experientei utilizatorului final este importanta, 87% afirma ca este foarte important sa se coreleze elementele tranzactionale cu componentele aplicatiei si componentele hardware de care depind.

“Studiul arata ca, desi 90% dintre cei chestionati inteleg impactul semnificativ pe care il pot avea asupra afacerii aplicatiile neperformante de tranzactionare destinate clientului, doar 70% cred ca pot rezolva aceste probleme intr-un mod cat de cat eficient. Asta inseamna o lipsa de 20%, pe care afacerile nu si le pot permite, in special daca tinem cont de climatul economic al zilelor noastre, cand mentinerea si satisfactia clientelei sunt foarte importante”, a spus Prabhjot Singh, vicepresedintele departamentului de marketing al unitatii de Managementul Performantei Aplicatiilor din cadrul CA.

Citeste si:

La nivel mondial, 60% dintre respondenti asociaza in mod frecvent Managementul Performantei Aplicatiilor cu procese mai eficiente de detectare a problemelor si cu o rezolvare mai rapida a acestora.

In plus, 58% dintre acestia recunosc faptul ca o solutie APM sigura ofera o imbunatatire semnificativa a satisfactiei clientilor printr-o experienta online reusita. Intre beneficiile aduse de aceste servicii se regaseste si capacitatea de a realiza rapid selectia problemelor aplicatiei si analiza cauzei principale a acestora.

De asemenea, printre avantajele aduse de solutiile APM se numara si productivitatea crescuta a resurselor IT, ca urmare a faptului ca echipele se pot concentra pe noi initiative decat pe analiza cauzei principale a problemelor aplicatiei, cat si alinierea intre IT si business datorita posibilitatii utilizarii unui limbaj comun in privinta aplicatiilor/datelor.

Studiul sponsorizat de CA, neutru in ceea ce priveste vanzatorul, a avut drept public tinta specialistii din domeniul IT din S.U.A., Marea Britanie, Germania, Australia, China, Brazilia si Mexic, dintre care 21% detin pozitii de nivel C. In total au participat la studiu 400 de specialisti, cate 100 din S.U.A., Europa, Asia-Pacific si America Latina.