In continuare, compania se va concentra asupra centrelor de servicii cu clientii din America de Nord, potrivit Financial Post.

Pe de alta parte, eBay planuieste sa suplimenteze numarul locurilor de munca in birourile din Salt Lake City, care are, in prezent, peste 900 de angajati, cat si in alte locatii in care compania este prezenta la nivel global. Scopul vizat prin aceste masuri este de a extinde serviciile de suport pentru clienti.

“Lucram cu o tenta de agresivitate pentru a furniza cumparatorilor si comerciantilor eBay servicii mai bune. Desi decizia de a inchide unitatea din Vancouver este una destul de grea, credem in consolidarea operatiunilor de servicii cu clientii din America de Nord si mizam pe faptul ca aceasta strategie ne va ajuta sa atingem, in continuare, asteptarile consumatorilor si ale vanzatorilor nostri”, a declarat Chad O’Meara, vicepresedinte al serviciilor cu clientii eBay Marketplaces.

Potrivit oficialilor companiei, astfel de initiative nu vor avea un impact negativ asupra business-urilor PayPal si Skype. Din contra, eBay va putea sa economiseasca circa 2 miliarde dolari in urmatorii trei ani daca se va dedica serviciilor online pentru clientii pe care ii are si daca va reduce din costuri.

In primul trimestru din 2009, eBay a inregistrat venituri in scadere cu 22 de procente, pana la 357,1 milioane dolari, fata de 459,7 milioane, cat s-a obtinut in aceeasi perioada a anului trecut.