“Estimarile noastre sunt optimiste, deoarece atasam servicii produselor pe care le oferim si lucram in parteneriat cu hypermarketuri si cash&carry (Real, Cora, Selgros) si retelele de magazine de telefoane mobile (Germanos, Fonomat, Euro-GSM, Proton)”, spune Alina Grancea, marketing manager Visual Fan.

Desi cifra de afaceri a companiei a fost in usoara scadere in 2008 fata de anul precedent, cand a atins aproximativ 3,5 milioane euro, iar preturile produselor electronice au scazut semnificativ, in special pe segmentul televizoarelor LCD, numarul unitatilor vandute a fost in crestere, potrivit lui Grancea.

De cand s-au lansat pe piata romaneasca, in 2002, Visual Fan a investit constant in companie si in brandul Allview.

“In 2008, am investit in cercetare 200.000 euro, iar in acest an vom continua sa alocam o atentie deosebita acestei zone, tinand seama si de conjunctura economica actuala. Vom investi in acest segment inca 200.000 euro in 2009 si vom integra in produsele Allview ultimele noutati si tehnologii folosite in Comunicatii”, a declarat marketing manager-ul companiei.

De asemenea, compania are in plan extinderea la nivel teritorial. In prezent, Visual Fan are putin peste 1.000 de puncte de desfacere, iar obiectivul pentru acest an este de a ajunge la 1.300 de locatii. Pana in toamna acestui an, compania brasoveana va finaliza constructia sediului, in care s-au investit pana la 4 milioane euro.

Cat despre piata in care activeaza, reprezentantii companiei considera ca, in 2009, aceasta va fi influentata de evolutia preturilor. Serviciile si produsele Allview vor urma trend-ul pietei in acest an, iar accentul va fi pus pe controlul costurilor si pe cresterea volumelor de produse comercializate.

In momentul de fata, Allview are peste 200.000 de clienti finali in Romania, care utilizeaza produsele comercializate de companie, iar pe continentul european, peste 10.000.

“Estimam o dublare a numarului de clienti din Europa in 2009”, adauga Grancea.

Compania are 34 de angajati in prezent, si concureaza pe piata GPS-urilor cu Mio si Garmin, iar pe piata telefoanelor Dual SIM, pe care au intrat anul trecut, Visual Fan “se bate” cu Samsung, care are cateva modele de astfel de telefoane.