Din cifra de afaceri realizata in S1 2009, EBITDA (profitul inainte de plata dobanzilor, taxelor si includerea amortizarilor si deprecierii) reprezinta circa 2,5 milioane de euro, relateaza NewsIn.

"Veniturile obtinute de TotalSoft provin din vanzarea produsului Charisma Enterprise (circa 40%), din proiectele de dezvoltare de software (30%), din vanzarea de produsele Charisma HR, Primavera precum si alte linii de business pe care TotalSoft le are in portofoliu", se arata in comunicatul TotalSoft.

Cresterea cifrei de afaceri s-a datorat atat proiectelor incepute in anii anteriori, cat si datorita extinderii proiectelor la nivel regional si adaptarii strategiei conform noilor conditii de piata, prin dezvoltarea de produse si servicii noi.

Printre clientii importanti care s-au adaugat portofoliului TotalSoft in aceasta prima parte a anului 2009 se numara Novero, Deusche Leasing Bulgaria, Credins Leasing Albania, Landeslease SH.A. Albania, Total Leasing Moldova, My Car Trading, Consiliul Judetean Sibiu, Mladinska Romania, Noriel, Building Support Service, Golden Deal Editions, Hotel Radisson SAS, Grup Servicii Petroliere, Euroclinic, Extrafilm.

Contractul cu Novero, firma care a achizitionat divizia automotive a producatorului german de telefonie mobila Nokia, ofera companiei TotalSoft perspectiva crearii unei noi competente precum cea de R&D (research and development) si dezvoltare a sistemelor multimedia si infotainment (sisteme de navigatie si audio) destinate industriei auto.

"Extinderea la nivel regional ne-a conferit o mare stabilitate in fata crizei, iar faptul ca in perioada de apogeu a crizei am reusit o crestere de 12% fata de perioada anterioara a anului trecut este o dovada clara in acest sens", a declarat directorul general al TotalSoft, Liviu Dragan.

Pentru reducerea costurilor prin eficientizarea proceselor interne, TotalSoft a dezvoltat suita de produse software Charisma.

"Provocarile cu care se confrunta companiile anul acesta au dus la necesitatea dezvoltarii unei suite de produse software care sa permita reducerea costurilor prin eficientizarea proceselor interne. Astfel a aparut Charisma Cost Control, suita de produse ce permite gestionarea procesului de recuperare a debitelor, a bugetelor de achizitii interne si externe, precum si a activitatii de management al contractelor de achizitii. In prima parte a anului, din aceasta suita s-a evidentiat produsul Charisma Collection, dezvoltat pe platforma Microsoft CRM, care a fost achizitionat de importante companii printre care se numara Raiffeisen Leasing Romania, Raiffeisen Leasing Ucraina, Raiffeisen Leasing Bulgaria, RCI Leasing, Tiriac Leasing, Romexterra Leasing, Impuls Leasing, TBI Credit ", se mai precizeaza in comunicatul companiei.

In acest an, compania TotalSoft aniverseaza 15 ani de la infiintare.

TotalSoft a preconizat pentru 2009 o cifra de afaceri de 21-22 milioane de euro, in crestere cu 15-20% fata de 2008. In primul trimestru din acest an, cifra de afaceri a companiei a fost de 5,5 milioane euro, in crestere cu 15% fata de perioada similara a anului trecut.