Cifrele au fost elaborate de centrul intern de date al companiei, care a comparat nivelurile de utilizare ale functiei de cautare Microsoft din luna mai cu cea din luna iunie, cand a fost relansat sub numele de Bing.

De asemenea, datele arata ca traficul pe site a crescut de trei ori in timpul primei luni si a avut o crestere de 28% a numarului de click-uri.

Totusi, cresterea Bing in prima luna a fost destul de redusa, potrivit datelor oferite de Compete, compania de masurare a traficului web. Cota de piata a avut o crestere de doar 0,3%, de la 6,2 % in mai la 6,5% in iunie.

De asemenea, datele Compete arata ca Bing nu a “muscat” din cota de piata a Google, care, de asemenea, a continuat sa creasca in aceeasi luna cu 0,6%, de la 73% la 73,6%.

Compete a mai anuntat ca Bing a atras aproape 50 de milioane de vizitatori unici de la lansare, inregistrand un trafic mai mare decat Digg (38,96 milioane) si Twitter (23 milioane).

Specialistii din industrie considera ca trebuie sa mai treaca timp pana cand se poate vorbi de un succes real al motorului de cautare.

De asemenea, un nou raport J.P. Morgan anunta ca in timp ce Bing inregistreaza o crestere a numarului de utilizatori, majoritatea dintre acestia considera ca nu vor renunta la Google sau la instrumentul primar de cautare, scrie Wall Street Journal.

La inceputul acestei luni, J.P. Morgan a chestionat 763 de utilizatori de Internet din Statele Unite si a descoperit ca majoritatea dintre acestia (59%) au aflat de Bing datorita campaniei de publicitate a Microsoft, in valoare de 80 milioane dolari.

Un sfert dintre respondenti (si 42% dintre acestia care au auzit de Bing) au incercat site-ul, desi analistul J.P. Morgan, Imran Khan, a notat ca majoritatea dintre acestia doar au testat noul produs fara sa faca o schimbare. “Dintre respondentii care au incercat Bing, doar 38,9% l-au folosit mai mult de cinci ori in ultima luna”, a declarat acesta.

Aproximativ 70% dintre respondenti nu-si vor schimba comportamentul in ceea ce priveste motorul de cautare. Cea mai mare problema cu care se confrunta Microsoft este ca majoritatea utilizatorilor de Internet sunt satisfacuti de experienta de cautare. “In timp ce ne asteptam la o crestere a competitiei in piata cautarilor, credem ca va fi dificil sa schimbi comportamentul consumatorilor daca acestia sunt satisfacuti cu actualul motor de cautare”, a conchis analistul J.P. Morgan.

CEO Google: Nu ne temem de Bing, vrem sa facem achizitii

Microsoft, despre motorul de cautare care va sparge monopolul Google

Microsoft, despre motorul de cautare care va sparge monopolul Google