UPC Romania, al doilea jucator pe piata de cablu tv, a lansat Euronews Interactive, un serviciu interactiv disponibil gratuit pentru abonatii UPC Digital TV Small, Medium si Large.
Aplicatia ofera celor aproximativ 180.000 de clieti de cablu digital ai UPC posibilitatea de a urmari pe ecran fluxul de stiri si de a naviga in diversele stiri prezentate.

„Intentia a fost sa le oferim clientilor o modalitate cat mai simpla de a fi in permanenta informatii, navigand prin meniul aplicatiei cu ajutorul telecomenzi”, spune Raluca Milin Marketing & Sales Director UPC România.

Euronews a fost lansat in 1993 si este liderul european al canalelor de stiri. In prezent este urmarit in 292 milioane de case din 144 de tari.

La sfarsitul lunii iunie a acestui an, numarul clientilor pe cablu digital al UPC era de 179.600 de persoane, de trei ori mai mult decat cei 52.800 de clienti din prima jumatate a anului trecut.

In prima jumatate a acestui an, UPC Romania a scazut pe segmentul de cablu analogic la 912.000 de clienti cu aproximativ 220.000 de utilizatori mai putin fata de anul trecut, o mare parte dintre acestia alegand oferte mai ieftine ale operatorilor locali sau televiziunea digitala. Cu toate acestea reprezentantii companii au declarat ca situatia operationala a companiei nu este afectata.

“Este un serviciu mai scump, iar numarul celor care au ales serviciile digitale este suficient de mare incat sa aduca venit", a declarat la inceputul lunii august Severina Pascu, director financiar al UPC Romania.

UPC Romania are aproximativ 1.248.300 de clienti pe televiziunea prin cablu analogic, digital si satelit, fata de 1.313.440 in prima jumatate a anului trecut.

UPC face parte din grupul american Liberty Global care are 17 milioane de clienti in special in Europa, Japonia, Chile si Australa.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri