eMag, liderul pietei romanesti de e-commerce, a investit cateva zeci de mii de euro intr-un showroom la Ploiesti, al treilea detinut de companie, potrivit lui Radu Apostolescu, directorul de marketing al jucatorului de comert online.
"Investitia s-a ridicat la cateva zeci de mii de euro, dar nu a depasit valoarea de 50.000 euro", a declarat Apostolescu, pentru Wall-Street.

Motivul pentru care s-a decis ca al treilea showroom sa fie deschis la Ploiesti este acela ca, in urma preluarii a 51% din actiunile eMag de catre Asesoft, una din cele mai mari firme de distributie de pe piata romaneasca, cu sediul in aceasta localitate, compania a capatat un anume statut in orasul respectiv si s-a bucurat de o mai mare vizibilitate.

"Continuam extinderea retelei de prezente fizice in tara pentru ca s-a dovedit a fi un catalizator puternic al cresterii increderii in comertul online. Poate parea paradoxal, dar este un lucru normal daca privim acest model prin ochii clientului, care a stiut pana acum doar sa mearga la un magazin din apropiere.

Vrem sa-i oferim acestuia o experienta asemanatoare cu cea familiara lui, dar in acelasi timp noua, aratandu-i cat de usor poate plasa online viitoarea comanda si sa o astepte acasa. Nu vrem si nu facem vanzari din raft, oferta noastra completa este si va fi prezentata numai online", a spus Radu Apostolescu.

Odata cu deschiderea showroom-ului din Ploiesti, se urmareste cresterea cu un anume procent, care sa asigure profitabilitate companiei.

Intrebat care a fost cifra de afaceri inregistrata de eMag in primul semestru al acestui an, directorul de marketing al companiei nu a facut nici o declaratie.

eMag Ploiesti are o echipa formata din 5 membri cu experienta in retail.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri