AT&T Tech Support 360SM este un birou de consultanta IT virtual ce furnizeaza service tehnic de la distanta companiilor, iar implementarea tehnologiei Intel vProTM va avea loc in prima jumatate a anului 2010.

“Ne asteptam ca relatia noastra cu Intel sa induca un suport tehnic in timp real pentru micile intreprinderi mai bun” a declarat Ebrahim Keshavarz, vicepresedinte al diviziei de dezvoltare AT&T.

De la lansarea acestui serviciu (in toamna anului trecut) in Statele Unite, mai mult de 100.000 de mici intreprinderi au achizitionat suportul Tech Support 360. AT&T va fi primul furnizor din industria telecom din America ce va oferi un serviciu de suport de la distanta bazat pe tehnologie Intel vPro.

Tech Support 360 ofera suport de la distanta 24/7 prin tehnicienii americani, funizand consultanta pentru instalare, configurare, rezolvarea problemelor si optimizarea performantei PC-ului, laptopului, retelelor Wi-Fi si echipamentelor periferice, cum ar fi configurarea si instalarea unui smartphone.

Tehnicienii rezolva problemele hardware si software prin conectarea si accesarea calculatorului consumatorului, pentru a putea determina natura problemei si de ce este nevoie pentru ca aceasta sa fie rezolvata. Utilizatorii pot obtine serviciul printr-o simpla rezervare ce poate fi facuta atat telefonic cat si online.

Comparativ cu micile intreprinderi ce platesc un expert IT care sa vina la fata locului pentru a rezolva problemele, serviciul online de suport de la distanta, cum este cel oferit de AT&T, ofera o metoda economica si convenabila de a rezolva problemele specifice desktopurilor si laptopurilor.

Pe baza acestei colaborari, Intel Remote PC Assist Technology, o caracteristica a tehnologiei Intel vPro anuntata anul trecut, va permite micilor intreprinderi sa tasteze o secventa pe un calculator cu probleme-chiar daca sistemul de operare este inutilizabil - operatiune ce va realiza o conexiune intre calculatorul cu probleme si unul dintre tehnicieni, cu ajutorul unei conexiuni securizate de Internet.

Apoi, tehnicienii vor putea accesa calculatorul de la distanta, chiar si atunci cand acesta a devenit inoperabil, fie datorita unei probleme hardware, a unui sistem de operare cu probleme, sau in cazul virusarii sistemului cu un virus sau malware.

“Ca rezultat al situatiei economice actuale, micile intreprinderi sunt si mai concentrate pe eficientizarea costurilor. Colaborarea dintre AT&T Tech Support 360 si Intel va deschide o noua usa de gestionare a acestor servicii” a spus David Tuhy, general manager Intel Business Client Group.