Stone, un fost angajat Google care in urma cu doi ani a lansat site-ul retelei sociale, a declarat ca serviciul inca analizeaza un model de business corect pentru cei peste 50 milioane de utilizatori. "Google are un rol important in modelul nostru de afacere", a declarat Biz Stone in cadrul unei conferinte ce a avut loc la Seul, potrivit Korea Herald.

"Ce este cel mai important pentru noi este sa ne axam cresterea valorii pentru utilizatorii nostri si nu pe obtinerea profitului", a declarat executivul.

Stone a declarat ca introducerea abonamentelor comerciale cu plata de la sfarsitul acestui an a fost o parte a eforturilor companiei de a gasi modalitati pentru a genera profituri.

Compania a confirmat in luna martie ca va introduce astfel de conturi ca o modalitate pentru companii de a urmari mai bine interactiunea lor cu posibili clienti.

Pe langa cautarea unui model de afacere, Stone a declarat ca principalul interes este schimbul deschis si transparent de informatii. "Aceasta este prioritatea noastra si nu aceea de a obtine venituri, deoarece pentru acest demers avem destul timp", a declarat executivul.