“Suntem deschisi catre achizitii strategice, atat de mari dimensiuni, cat si jucatori mici”, a spus Eric Schmidt, director executiv al companiei.

Compania a raportat in trimestrul al treilea din acest an venituri de 4,38 miliarde dolari, in crestere cu 8,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, scrie Los Angeles Times.

Profitul inregistrat de companie a avansat cu 27% la 1,64 miliarde dolari, in comparatie cu 1,29 mld. dolari in acelasi trimestru din 2008, ceea ce a suprins analistii de pe Wall Street.

Excluzand unele costuri, profitul a fost de 5,89 dolari/actiune, peste asteptarile analistilor care estimau, in medie, un profit de 5,43 dolari.
"Sunt rezultate foarte puternice, depasind chiar si cele mai optimiste estimari din piata. In contextul in care economia continua sa se amelioreze, ne asteptam la o accelerare a cresterii", a declarat Andy Miedler, analist in cadrul Edward Jones.

Numarul de click-uri platite, ce reprezinta numarul de reclame accesate de consumatori, a crescut cu circa 14% in trimestrul anterior. Suma medie primita de Google pentru fiecare click a scazut cu 6% fata de anul trecut, semn ca pretul publicitatii este in scadere. Nivelul acestora ar putea reveni dupa incheierea recesiunii, a declarat Martin Pyykkonen, analist in cadrul Janco Partners Inc.

Cheltuielile de capital au scazut la 186,3 milioane dolari in trimestrul anterior, de la 451,5 milioane dolari in aceeasi perioada din 2008.

“Credem ca ce a fost mai rau a trecut. Avem acum incredere in businessul nostru ca putem investi intr-o noua faza a inovatiei”, a mai spus Schmidt.

Potrivit lui Patrick Pichette, director financiar al companiei Google, marketerii ar putea aloca mai multi bani catre publicitatea online, pe fondul declinului economic.