Persoane apropiate situatiei au declarat ca Yahoo testeaza cautari in timp real printr-un parteneriat cu start-up-ul online OneRiot. Testul OneRiot este programat sa fie lansat in urmatoarele zile. In comunicatul de presa, Yahoo a anuntat ca rezultatele in timp real vor aparea doar la anumite cereri de cautari deoarece compania inca discuta daca va integra rezultatele asupra intregii baze de clienti.

Acordul cu OneRiot este independent fata de cel al Yahoo de a externaliza anumite functii de cautare catre Microsoft, potrivit surselor citate de WSJ.

Fata de rezultatele de cautare traditionale, care sunt aranjate prin analizarea a ce tip de pagini sa fie integrate intr-o pagina particulara de Internet, rezultatele de cautare ale OneRiot sunt bazate pe trimiterile catre articole ale utilizatorilor de servicii ca Twitter si Digg. De exemplu, o cautare pe site-ul OneRiot pentru "Michelle Obama" nu va afisa rezultate cu biografia sa de pe Wikipedia, ci va raporta discutii sau stiri despre costumul pe care l-a purtat de Halloween.

Miscarea subliniaza interesul crescut al companiilor de Internet pentru cautarile in timp real. In luna octombrie, Microsoft si Google au anuntat acorduri cu Twitter menite sa ii ajute pentru a adauga functii de acest tip la serviciul de cautare online.

Cautarile in timp real accentueaza rivalitatea dintre Google si Microsoft

Cautarile in timp real accentueaza rivalitatea dintre Google si...