Cu abonamentul Pinguin de 9 euro, clientii Orange isi pot alege 2 numere favorite, cu Pinguin de 12 euro pot alege 3 numere, cu Pinguin de 15 euro - 4 numere, iar cu Pinguin de 20 euro - 5 numere favorite.

In functie de abonamentul Pinguin ales, clientii primesc intre 400 si 1.100 de minute in retea pentru apeluri catre alte numere decat cele din grupul favorit si intre 100 si 200 minute pentru apeluri catre alte retele nationale. Cei care aleg un abonament Pinguin pot achizitiona un telefon mobil la preturi incepand de la 1 euro.

"Lansarea celui de-al patrulea plan tarifar in portofoliul de abonamente face parte din strategia care sta la baza conceptului de segmentare a ofertelor in functie de necesitatile clientilor. Am creat noile abonamente dupa ce am analizat sugestiile clientilor nostri", a declarat Bianca Bardas, consumer marketing manager-postpay Orange Romania.

In septembrie, Orange a initiat un proiect de transformare a portofoliului de abonamente prin introducerea unui concept de segmentare a pietei, care a grupat abonamentele sub trei simboluri care definesc tipologii diferite de comunicare ale clientilor - Delfin, Pantera si Fluture.

Compania de telecomunicatii a lansat recent o platforma de blog care poate fi accesata de pe calculator prin Internet sau de pe telefon, prin serviciul Acces WAP oferit de Orange.

De la inceputul anului, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala a ajuns la venituri de 800 milioane euro, mai mici cu 18,1% fata de cele 977 milioane euro obtinute intre ianuarie si septembrie 2008.

Citeste cum vede seful Orange Romania declinul vanzarilor la 9 luni

Orange isi grupeaza abonamentele in trei categorii

Orange isi grupeaza abonamentele in trei categorii