Producatorul, integratorul si distribuitorul de sisteme IT Maguay ataca segmentul online cu un nou site de prezentare si configurare de produse cu functionalitati de comert electronic, si isi propune ca tranzactiile directe realizate prin intermediul site-ului sa ajunga la 20% din cifra de afaceri in 2010.
"Am decis sa adoptam o prezenta online mai bine conturata pentru a consolida si in mediul virtual pozitia pe care Maguay a dobandit-o pe piata IT din Romania", a declarat Corvin Pughin, director comercial Maguay.

Aceasta reprezinta prima etapa in dezvoltarea noului site Maguay; vor urma segmentarea vizitatorilor pe categorii de companii, respectiv o interfata avansata de configurare a serverelor de mare performanta, dar si o comunitate pentru specialistii IT.

"In aceasta etapa ne-am propus ca vizitatorii sa aiba acces la informatie tehnica si comerciala cat mai completa, consultand site-ul. Modalitatea de vanzarea traditionala Maguay e una consultativa, care presupune si interactiunea cu echipa de vanzari, iar complexitatea multora dintre produse este un argument suplimentar (ex: servere, storage). Pentru produsele mai simple prevedem pe viitor si posibilitatea de achizitie online", a spus Pughin pentru Wall-Street.

Luna decembrie este o perioada de test in ceea ce priveste noul site, asteptarile companiei fiind acelea ca, in 2010, mare parte din consilierea facuta in cadrul procesului de vanzare sa fie facuta prin site. Pentru urmatorul an Maguay isi propune ca tranzactiile directe realizate prin intermediul site-ului sa ajunga la 20% din cifra de afaceri.

Noul site al Maguay a fost dezvoltat de HyperActive, companie specializata in dezvoltare web, publicitate online si optimizare, care a creat un instrument de business bazat pe o baza de date si un motor de cautare fiabil. Investitia totala in site (incluzand resurse umane, colaboratori, companii care au realizat executia, lansare, promovare) se ridica la aproximativ 100.000 euro.

"Planurile noastre de dezvoltare sunt in ton cu evolutia tehnologiei: vrem sa extindem functionalitatile site-ului nostru cu o platforma completa de achizitii online – ceea ce ar reduce timpul de lansare si procesare a comenzilor. De asemenea, vrem sa ne segmentam oferta in functie de tipul de clienti si sa venim cu produse personalizate pe tipul de companii deservite: corporatii, companii mijlocii, firme mici si microintreprinderi", a mai spus directorul comercial al Maguay.

Compania se asteapta in acest an o cifra de afaceri de aproximativ 13 milioane euro, fata de afacerile de anul trecut de 10,4 milioane euro, in timp ce profitul va creste usor.

Citeste care este opinia directorului operational al Maguay in ceea ce priveste piata locala de IT.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri