Utilizatorii pot posta mesajele sub forma de text, dar si de mesaje video si de asemenea pot vizualiza planurilor celorlalti membri inscrisi, site-ul functionand sub forma unei retele de socializare. Postarile membrilor pot fi urmarite si pe Facebook si Twitter.

Vodafone lanseaza totodata un concurs pentru utilizatorii noii platforme, cei care isi inregistreaza planurile pentru 2010 pana la 7 ianuarie avand sansa sa castige un telefon HTC Magic cu cartela si alte trei premii care contin, fiecare, o cartela si geana Vodafone.

Operatorul a atras si bloggerii Arhi, Manafu, Piticu, Vali Birzoi si Zoso ale caror planuri pot fi vizualizate atat pe site cat si pe blogurile proprii.

Lansarea site-ului arata accentul tot mai mare pe care compania il ofera internetului, in septembrie, odata cu schimbarea sloganului Vodafone din "“Make the most of now” cu “Power to you”, Vittorio Colao, directorul executiv al grupului declarand ca Vodafone, cel mai mare operator global de telefonie mobila va oferi o atentie sporita serviciilor de internet mobil si utilizatorilor de telefoane inteligente.

Vodafone Romania a inregistrat, in primul semestru fiscal, aprilie - septembrie 2009, venituri de 486 milioane de euro, in scadere cu 20,9% fata de aceeasi perioada din 2008, cand compania a avut venituri de 615 milioane de euro.

Vodafone Romania avea la finalul trimestrului al treilea 9,535 milioane de clienti fata de 9,515 milioane de utilizatori in T3 2008, dar rezultatele operatorului au fost influentate puternic de scaderea venitului mediu per utilizator (ARPU) la 8,7 euro in septembrie 2009 fata de 10,3 euro, la finalul primului semestru fiscal din 2008.

Grupul Vodafone avea la 30 septembrie aproximativ 323 milioane de clienti in 31 de tari.

Operatorii telecom comunica din ce in ce mai agresiv. De ce?

Operatorii telecom comunica din ce in ce mai agresiv. De ce?