”Faptul ca recesiunea nu s-a facut simtita atat de puternic precum se astepta in sectorul telecom nu inseamna ca operatorii de pe aceasta piata vor inregistra aceleasi cresteri ca in anii trecuti. Batalia se da pentru atragerea de noi clienti, dar mai ales pe fidelizarea celor deja existenti, iar acest lucru se poate realiza oferindu-le oamenilor ceea ce cauta cel mai mult in aceasta perioada: reduceri, gratuitati, preturi mici, chiar si cu riscul de a micsora temporar marjele de profit”, a declarat Dinu Malacopol (foto), CEO al Digital Cable Systems.

Conform informatiilor furnizate de Digital Cable Systems, in medie peste 75% din vanzarile unui operator telecom sunt generate de ofertele promotionale.

”De cativa ani buni nu mai exista la nici un operator campanii de achizitie care sa nu fie promovate prin oferte generoase, astfel creandu-se deja o expectanta pe piata”, a adaugat Malacopol.

Astfel, AKTA, divizia DCS orientata catre consumatorii casnici, ca furnizor de servicii de televiziune, Internet si telefonie, estimeaza ca promotiile ii vor aduce in decembrie o crestere de aproximativ 80% a vanzarilor fata de media lunilor anterioare

Piata de telcomunicatii creste in 2010 cu 5%

Malacopol, DCS: Piata de telcomunicatii creste in 2010 cu 5%

Malacopol, DCS: Piata de telcomunicatii creste in 2010 cu 5%