Prin diversificarea retelei de operatori de telefonie mobila cu care lucreaza, BitDefender vrea sa devina un jucator semnificativ pe segmentul consumer, care a devenit tot mai important in businessul companiei. Astfel, daca in 2008, in jur de 60% dintre veniturile companiei erau pe segmentul de business, din primul semestru al anului trecut aceasta pondere a revenit zonei de consumer.

Pentru achizitionarea licentei care este valabila trei luni, utilizatorul trebuie sa acceseze site-ul dedicat acestui serviciu si sa trimita un SMS continand cuvantul "BitDefender" la numereleindicate in dreptul fiecarui produs.

SMS-ul este procesat de catre operatorul de telefonie mobila din reteaua de care apartine utilizatorul, acesta fiind taxat cu pretul licentei
achizitionate. In cazul in care utilizatorul este deja abonat la un operator de telefonie mobila, costul licentei ii va fi incarcat pe factura de
telefon, iar in cazul folosirii unei cartele, suma ii va fi scazuta din creditul disponibil.

Costul unei licente comandate prin telefon este de 8.33 euro cu TVA in reteaua Cosmote, 7 euro + TVA la Orange si 7.10 euro + TVA in reteaua Vodafone.

Principalii concurenti ai BitDefender pe piata locala sunt solutiile antivirus produse de americanii de la Symantec si rusii de Kaspersky, alti competitori fiind compania slovaca Eset si cea spaniola Panda.

In 2008, BitDefender avea o cota de piata de aproximativ 40% pe o piata evaluata la aproximativ 7-8 milioane euro.

Pentru 2009, managerii companiilor din domeniu estimau piata de securitate IT in jurul a 10 milioane de euro.

Segmentul corporate a adus in primul semestru 40% din cifra de afaceri a BitDefender

Segmentul corporate a adus in primul semestru 40% din cifra de...