Anul trecut, compania estima sa vanda cu 15% mai multe notebook-uri fata de 2008, cand vanzarile au fost de circa 6.000 de exemplare, iar obiectivul de vanzari a fost atins, dupa cum a declarat Taiju Ishikawa (foto), branch manager al Sony in Romania.

"In 2010 vrem sa vindem cu cel putin 20% mai multe notebook-uri in Romania comparativ cu anul trecut", a mai spus Ishikawa.

De asemenea, compania vrea sa-si dubleze cota pe piata locala in acest an, la 4%. Sony a avut pe segmentul de laptop-uri aproximativ 2% din piata locala la finalul lui 2009.

Pe de alta parte, seful Sony in Romania spera ca anul acesta vanzarile de laptopuri la nivelul intregii piete sa creasca cu circa 5-10% fata de 2009, cand piata de la notebookuri era estimata la circa 300.000 de unitati de catre compania de cercetare International Data Corporation (IDC).

Acesta a mai declarat ca desi vanzarile de laptopuri au scazut cu aproximativ 50% anul trecut, gama de produse Sony Vaio a fost mai putin afectata intrucat adesea clientii au preferat sa stranga banii necesari achizitiei unui laptop mai scump, notebookurile Sony Vaio avand preturi intre aproximativ 3.000 si 8.000 de lei.

Sony a lansat noua serie de laptopuri Z, F, Y, EB si W, care sunt deja disponibile in mare parte dintre magazinele partenere companiei.

Sony vrea sa vanda pana la finele anului fiscal 7.000 de notebook-uri pe piata locala

Sony vrea sa vanda pana la finele anului fiscal 7.000 de...