Solutiile numite Unified Contact Center Enterprise (solutii de contact center unificate pentru companii mari) sunt dezvoltate de Cisco Systems, cel mai important producator de echipament de retea la nivel mondial.

Implementarea costa intre 25.000 si cateva sute de mii de euro, pretul variind in functie de necesitatile de comunicare ale clientului, tipul si numarul de canale de comunicare cu propriii clienti, numarul de utilizatori, aplicatiile si infrastructuta IT&C cu care se integreaza.

Instalarea acestei aplicatii poate sa dureze de la o saptamana sau doua pana la trei luni sau chiar mai mult.

Primul client al Crescendo pe aceasta zona este Vokbanks, oficialii bancii dorind sa automatizeze colectarea debitelor pentru a creste cu 35% eficienta departamentului de colectare. Totodata, compania este in negocieri cu inca doua firme.

Solutia permite conectarea simultana a pana 6000 de agenti, adresandu-se mai ales centrelor de contact de mari dimensiuni si companiilor care isi doresc sa comunice mai bine cu clientii, industriile targetate fiind companiile call center, cele din sectorul financiar -bancar, utilitati si furnizori de servicii, inclusiv din sectorul public, in cazul in care se deblocheaza investitiile in aceasta zona.

Compania nu a incheiat inca situatia financiara pe 2009, dar directorul integratorului IT a declarat in ianuarie, pentru Wall-Street, ca businessul s-a mentinut la un nivel asemanator cu cel din 2008 cand a fost de circa 19,6 milioane de euro. In 2008 compania a avut un profit net de 1,3 milioane euro.

Cei mai importanti competitori ai companiei pe piata locala de solutii integrate IT&C sunt S&T, Xerox, IBM si Power Net Consulting.

Outsourcingul a adus 15% din businessul Crescendo pe 2009

Outsourcingul a adus 15% din businessul Crescendo pe 2009