Cercetatorii de la Rapleaf au ajuns la aceasta concluzie dupa ce au analizat cele mai mari trei comunitati de fani ai iPad pe reteaua de socializare Facebook, cele trei pagini analizate fiind The iPad (nr. 1 cu 73.187 de fani), The iPad (nr. 2 cu 24.059 de fani) and The iPad (nr 3 cu 5.134 de fani).

Astfel, potrivit studiului, media de varsta fanilor tabletei PC lansate de Apple la finalul lui ianuarie este mult mai mica decat media de varsta a utilizatorilor de Facebook.

In timp ce 61% dintre cei care comunica pe Facebook in SUA sunt sub 35 de ani, fanii iPad au varste intre 18 si 25 de ani.
Pe de alta parte sunt foarte sociabili, 33% dintre cei interesati de iPad avand mai mult de 300 de prieteni pe Facebook, iar 8% dintre ei au mai mult de 500 de prieteni.

Totodata, foarte multi dintre cei care isi doresc cel mai recent produs Apple sunt fani ai culturii pop si ai brandurilor. Printre cele mai populare subiecte se numara Michael Jackson, YouTube, Will Smith, Twilight, Lady Gaga, Starbucks, Megan Fox, Coca-Cola si pizza.

De altfel, in cadrul Premiilor Oscar a fost prezentata prima reclama pentru produsul care va fi lansat pe piata din SUA pe 3 aprilie, presa internationala considerand ca noul spot nu este unul remarcabil, dar care pune accentul pe faptul ca Apple isi doreste ca iPad sa fie perceput ca un gadget de masa.

De ce s-a dus Steve Jobs la Premiile Oscar?

De ce s-a dus Steve Jobs la Premiile Oscar?