Jobs avea motive sa fie la Kodak Theatre, locul in care se desfasoara anual Premiile Oscar, iar acest lucru nu are nicio legatura cu faptul ca la un moment dat managerul Apple a fost interpretat de actorul Noah Wylie intr-un film de televiziune.

De fapt, Jobs a cumparat studioul de animatii Pixar in 1986, pe care in 2006 l-a vandut catre cei de la Disny, acum cofondatorul Apple fiind cel mai mare actionar individiual in cadrul Disney.

Iar, “UP, filmul realizat de Disney-Pixar si regizat de Pete Docter, a obtinut premiul Oscar 2010 pentru cel mai bun film animat.

Pe de alta parte, Jobs este o figura foarte importanta in industria de entertaiment, pentru vanzarile de bilete la film si posibilitatea de inchiria filme prin magazinul virtual Apple iTunes fiind necesare negocieri semnificative.

Insa, cel mai important, in timpul evenimentului a fost prezentata prima reclama pentru tableta iPad, care va fi lansata in SUA cu 499 de dolari pe 3 aprilie.

Apple a mai anuntat ca toate modelele de iPad vor fi disponibile incepand cu luna aprilie in Australia, Canada, Franta, Germania, Italia, Spania, Japonia, Elvetia si Marea Britanie.





Nu este pentru prima data cand produsele Apple sunt lansate in timpul unor evenimente cu audienta foarte mare, avand in vedere ca telefoanele iPhone au fost promovate tot in timpul Premiilor Oscar, iar celebra reclama din 1984 pentru calculatoarele Macintosh a fost lansata in timpul Super Bowl, competitia de fotbal american fiind cel mai vizionat program de televiziune din SUA, dupa cum scrie cotidianul britanic The Guardian.

Daca reclama Apple din 1984 este considerata de foarte multi specialisti in publicitate ca fiind o “opera de arta” in domeniu, in schimb spotul pentru iPad este vazut de jurnalistii de la The Guardian ca fiind unul dezamagitor, dar care sugereaza intentia companiei conduse de Jobs de a se adresa publicului larg.

Oscar 2010: Cum comentati succesul The Hurt Locker in fata Avatar?

Oscar 2010: Cum comentati succesul The Hurt Locker in fata Avatar?