Guvernul a aprobat strategia nationala e-Romania, propusa de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), Executivul alocand aproape jumatate de miliard de euro pentru perioada 2010-2013.
Astfel, in 2010 vor fi alocati 245.100.000 lei, in 2011 – 714.500.000 lei, in 2012 – 575.800.000 lei, iar in 2013 – 364.800.000 lei.

Strategia nationala e-Romania urmareste modernizarea statului prin informatizarea interactiunii cu cetatenii și companiile. La nivelul PIB, contributia si efectele informatizarii serviciilor publice se vor cifra la 90 milioane euro in 2010 si 190 milioane euro in intervalul 2011-2013.

Unitatea de masura a performantei e-Romania este timpul cetateanului: cat de repede se informeaza, cat de repede primeste documentele de care are nevoie si cat de usor isi poate plati taxele.

e-Romania va permite cetatenilor sa se adreseze unei administratii unitare, acesta gasind raspuns la toate intrebarile si solicitarile sale fara a mai fi nevoie sa se deplaseze la vreun ghiseu. Informatiile se vor transmite electronic intre toate institutiile responsabile fara implicarea cetateanului, acesta primind doar raspunsurile pe care le cauta.

Sistemul de incasare a taxelor si impozitelor se va simplifica, reducandu-se astfel evaziunea fiscala. De asemenea, se va ameliora contactul dintre firmele private si stat, iar munca la negru se va reduce datorita cresterii transparentei, anunta oficiali ai Ministerului Comunicatiilor.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri