Decathlon investeste 800.000 euro in magazinul din Buzau si ajunge la o retea nationala de 21 de unitati

Retailerul european de articole sportive Decathlon a inaugurat primul magazin din Buzau, in urma unei investitii de 800.000 de euro. Acesta este cel de-al doilea nou spatiu comercial deschis in acest an, dupa cel de la Botosani si al 21-lea la nivel national.

Magazinul Decathlon din Buzau este amplasat pe Strada Unirii, Nr. 301 – 303, are o suprafata de aproximativ 1.400 metri patrati si corespunde formatului magazinelor Decathlon – “Toate sporturile sub acelasi acoperis” si un teren de joaca cu acces gratuit si a necesitat o investitie de 800.000 de euro.

“Tot mai multi romani sunt interesati de mentinerea unui stil de viata sanatos, asociat, de cele mai multe ori cu practicarea sportului si a exercitiilor fizice constante. Este o schimbare de mentalitate din ultima perioada de care ne bucuram si pe care o sustinem prin deschiderile de noi magazine la nivel national. Cea de-a doua inaugurare din acest an are loc la Buzau, unde venim cu o gama diversa de produse. Estimam ca paleta variata de articole si echipamente va aduna in primul an aproximativ 200.000 de vizite ale iubitorilor de sport si miscare”, a declarat Alex Domsa, director de expansiune, Decathlon Romania.

Astfel, magazinul pune la dispozitia consumatorilor mai mult de 5.000 de articole si echipamente, destinate practicarii a peste 50 de sporturi, printre care drumetie montana, natatie, sporturi de echipa, fitness, alergare, sporturi de combatere, tenis, vanatoare, pescuit, echitatie, ciclism, role, patinaj, schi si multe altele.

Magazinul include produse apartinand marcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji. Denumite marci Pasiune, acestea reprezinta o alternativa viabila pentru produsele deja prezente pe piata, ce contribuie in mod concret la implinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.

Citeste si:
Decathlon va deschide un atelier regional unde îți poți repara...
Decathlon deschide primul...

De la inceputul anului 2017, retailerul sportiv a deschis trei noi spatii: doua magazine la Botosani si Buzau, sediul logistic din Stefanesti ce va deservi 3 tari europene si a extins spatiul din centrul comercial Pallady din Capitala.

La nivel national, Decathlon reuneste peste 1000 de colaboratori, intr-o retea de 21 de magazine, la care se adauga platforma online. Pana la finalul anului, retailul va inaugura un nou magazin in Piatra Neamt, ajungand astfel la o retea de 22 de magazine.

Decathlon comercializeaza si articole made in Romania, printre care biciclete, incaltaminte conceputa pentru drumetii montane si textile pentru ciclism si sporturi de echipa. De altfel, Romania devine o piata din ce in ce mai importanta pentru retailerul francez, care este prezent aici cu toate segmentele sale de business: retail, productie, logistica, dar si suport IT pentru Romania si alte tari europene.

Jean Francois Mace, CEO Decathlon, a explicat pentru wall-street.ro care sunt mizele dezvoltarii retailerului francez pe plan local si ce planuri are Decathlon pentru Romania si Europa de Sud-Est.

Citeste si:
Altex deschide 6 magazine noi, lansează aplicația de mobile și un...
Altex deschide șase magazine...

Retailerul francez de articole sportive Decathlon estimeaza ca va incheia anul cu afaceri de aproximativ 800 milioane lei, in crestere cu peste 25% fata de anul trecut. Intr-un interviu acordat Wall-Street.ro, Alex Domsa, manager de expansiune Decathlon a explicat care este strategia Decathlon in Romania si ce planuri de dezvoltare are retailerul francez.

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri