Oficialii Mio considera ca in urmatorii ani, toate echipamentele GPS se vor indrepta catre zona de entertainment, ingloband din ce in ce mai multe functii aditionale.

“Schimbarea comportamentului de consum se manifesta si in cazul celor care au achizitionat deja echipamente GPS: pentru ei, serviciile aditionale oferite de catre producatori devin din ce in ce mai importante. Unul dintre cel mai des solicitate servicii este actualizarea gratuita al hartilor”, declara Sergiu Gansca (foto), director de vanzari si marketing pentru Romania si Ungaria Mio Technology.

De asemenea, cumparatorii de echipamente de navigare se vor orienta anul acesta catre produse care includ cel putin o functie suplimentara.

La ora actuala, aproximativ 90% dintre echipamentele GPS existente pe piata includ cel putin o functie suplimentara (redare multimedia, Bluetooth, transmitator FM) pe langa cea de navigatie.

“Echipamentele GPS incep sa devina instrumente complete de navigatie pentru calatorii. In acest moment 40% dintre dispozitivele Mio includ functii de redare a mp3-urilor, 20% TMC (Info Trafic), 40% dintre dispozitive sunt dotate cu Bluetooth, in timp ce toate dispozitivele pe care le avem pe piata permit navigarea prin intermediul fotografiilor (Navpix)”, adauga reprezentantul Mio.

Mio Technology a vandut anul trecut 30.000 de echipamente GPS, pe o piata estimata la 60.000 de unitati. Estimarile pentru acest an prevad mentinerea numarului de unitati vandute, in conditiile in care piata specializata va fi caracterizata de stagnare sau usoara crestere spre sfarsitul anului.

Mio vede stagnare pe piata de sisteme de navigatie, in 2010

Mio vede stagnare pe piata de sisteme de navigatie, in 2010