Desi producatorii japonezi au realizat primul experiment in piata de televizoare 3D, companiile sud-coreene precum Samsung Electronics si LG au reactionat mai repede la cererea pentru aceste televizoare prin fabricarea unor modele mai performante si un lant eficient de aprovizionare.

Samsung si Panasonic au lansat primele televizoare 3D in luna martie, insa LG s-a axat pe propria calitate si pe modele mai subtiri pentru a atrage consumatorii catre televizoarele sale premium.

Analistii au avertizat ca piata de televizoare 3D nu va creste semnificativ in acest an dupa ce multi consumatori ezita inca sa cumpare astfel de tehnologii din cauza lipsei de continut 3D, a pretului ridicat si a nevoii de a purta ochelari speciali.

Producatorii de electronice se bazeaza pe faptul ca televizoare 3D vor mari vanzarile si profitabilitatea dupa ce competitia s-a intensificat in segmentul televizoarelor cu ecran plat. Atat Sony cat si Panasonic pariaza pe televizoarele 3D pentru a reveni pe crestere la capitolul televizoare.

Sony vrea sa vanda 2,5 milioane de televizoare 3D pana in martie 2011, iar Panasonic si Samsung vor sa vanda un milion si respectiv doua milioane de televizoare 3D in acest an. Potrivit companiei de cercetare iSupply, vanzarile globale de televizoare 3D ar putea ajunge la 4,2 milioane de unitati si la 12,9 milioane unitati in 2011.

Sony lanseaza televizoarele 3D in iunie

Sony lanseaza televizoarele 3D in iunie