Orange are mai multe sanse, dupa ce a beneficiat timp indelungat de exclusivitate privind iPhone. La finalul lunii martie, directorul general al companiei, Stéphane Richard, a confirmat ca grupul poarta discutii cu Apple pentru distributia iPad, precizand ca nu va detine exclusivitatea.

SFR si Bouygues Telecom sunt, de asemenea, in carti, mai ales pentru lansarea versiunii 3G a acestui model, prevazuta pentru finalul lui iunie-inceputul lui iulie. Operatorii nu stiu, insa, deocamdata cum sa vanda acest terminal care nu a fost conceput pentru apeluri telefonice, potrivit NewsIn.

"Prima problema care se pune este ce va putea sa faca utilizatorul cu acest produs. Tabletele reprezinta o piata noua. In urma cu doua saptamani, conducerea Orange a mers la sediul Apple pentru a intelege cum vor putea utiliza iPad viitorii clienti", a declarat o sursa citata de cotidianul francez.

Cei trei operatori francezi cred ca iPad va fi "computerul casei", cu sistemul sau de exploatare de "smartphone", care se deschide imediat, spre deosebire de un computer de birou, ceea ce-l face foarte practic pentru cautarea de adrese, vizualizarea de fotografii si clipuri video pe Youtube, mai ales ca va fi conectat prin Wi-Fi la internet.

Vanzarile din primul week-end ale tabletei iPad ar putea fi de 700.000 unitati, apreciaza analistul de la firma Piper Jaffray & Co., Gene Munster, care se astepta initial la vanzari de 200.000 - 300.000 de unitati. Pe de alta parte, analistul Toni Sacconaghi de la Sanford C. Bernstein & Co. anticipase vanzari de 300.000 - 400.000 de iPad-uri.

Dispozitivul a fost pus in vanzare pe 3 aprilie, provocand inghesuiala in magazinele din Statele Unite, entuziasm care a rivalizat cu cel de la lansarea iPhone in 2007. Firma Piper Jaffray a inspectat cozile formate la cinci magazine, acestea fiind mai mari decat se asteptasera analistii. Totusi, dispozitivele iPad s-au regasit pe rafturi pana tarziu in ziua debutului, semnaland faptul ca Apple a fost capabila sa produca suficiente tablete ca sa satisfaca cererea initiala, a spus directorul Piper Jaffray, Gene Munster.

iPad reprezinta pariul pe care l-a facut Apple ca va reusi sa transforme calculatoarele de tip "tablet" in dispozitive populare, lucru pe care rivalul Microsoft nu a reusit sa il faca. iPad are in SUA un pret de pornire de 499 dolari.

Peste 300.000 de oameni si-au cumparat iPad in prima zi de la lansare. Afla de ce

Peste 300.000 de oameni si-au cumparat iPad in prima zi de la...