Site-ul de microblogging Twitter a depasit 100 milioane de utilizatori si vrea sa mai atraga utilizatori in urmatorii ani prin simplificarea serviciului si prin accesarea acestuia de pe telefoanele mobile, scrie UB News.

Evan Williams, directorul executiv al retelei sociale, a declarat ca obtinerea veniturilor este una dintre prioritatile companiei. Aceasta schimbare de strategie a companiei, care anterior se axa pe imbunatatirea experientei utilizatorilor, vine dupa ce Twitter a lansat primul program de publicitate numit "Promoted Tweets". Este prima incercare a companiei de a obtine venituri si este un pas important catre o posibila oferta publica initiala.

Biz Stone, celalalt fondator Twitter, a spus ca Twitter are in prezent 105 milioane de utilizatori inregistrati. Potrivit companiei, serviciul atrage lunar 180 milioane de vizitatori unici, ceea ce sugereaza ca Twitter este mult mai popular decat se anticipa. Potrivit comScore, Twitter a avut in luna februarie 69,5 milioane de vizitatori unici. Biz Stone a mai spus ca 75% din traficul serviciului provine din afara site-ului Twitter.com.

In afara de cresterea veniturilor, Williams a subliniat nevoia de imbunatatire a infrastructurii Twitter, simplificarea utilizarii si abilitatea de clasifica mesajele in functie de relevanta si nu de ordinea cronologica.

Printre investitorii Twitter se numara Benchmark Capital si Spark Capital, care in urma cu un an au finantat compania cu 100 milioane dolari ce a evaluat compania la un miliard dolari. Reprezentantii companiei au mai spus ca in prezent Twitter are 175 de angajati, in crestere de la 25 de angajati la inceputul lui 2009.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri