Noul serviciu In2TV broadband network va prezenta si scurte pauze publicitare, cu reclame video de 15 si 30 secunde, limitate la un timp total de doua minute la fiecare episod de 30 minute, comparativ cu 8 minute de reclame in emisiunile de la televiziuni, dupa cum a declarat AOL.

Serviciul va fi oferit in noul format DVD de calitate video, numit AOL Hi-Q, care asigura o inalta rezolutie si vizionare full-screen pentru orice utilizator broadband.

Acordul on-demand, care acopera aproximativ 300 de show-uri, printre care "welcome Back Kotter", "Kung Fu" si "Growing Pains", va include toate genurile, de la comedie si drama, la animatie si science fiction. In2TV va include si caracteristici interactive precum jocuri, quizz-uri, sondaje si concursuri.

Citeste si:

"Serviciul va oferi o colectie fara precedent de seriale TV populare pe o platforma total noua, revolutionand distributia de programe TV", a spus Eric Frankel, presedintele unitatii de distributie prin cablu a Warner Bros.
Aceasta initiativa este ultima dintr-o serie de acorduri anuntate recent de companiile media, pentru a oferi programe TV prin surse alternative.

In urma cu o saptamana, NBC si CBS si-au dezvaluit planurile de a oferi pentru suma de 99 centi per episod emisiuni prime-time.
In octombrie, Disney a anuntat ca va oferi episoade a cinci populare emisiuni TV preluate de pe ABC, precum si scurte filme animate si videoclipuri muzicale pentru 1.99$, pentru a putea fi vizionate pe iPod-uri.