Domo, al doilea retailer de electronice si IT pe piata locala, cu afaceri de circa 170 de milioane de euro anul trecut, a deschis cu 250.000 de euro un magazin la Drobeta-Turnu Severin, compania ajungand astfel la o retea de 128 de unitati. In urmatoarele luni urmeaza sa fie lansate si alte reprezentante, compania avand planificat un buget de investitii de doua milioane de euro in 2010 pentru acest segment.
Magazinul are o suprafata de 1.500 de metri patrati si ofera peste 15.000 de articole produse de mai mult de 70 de branduri.

Unitatea situata pe Strada Topolnitei nr. 8, la etajul 1, este cel de-al doilea magazin al retailerului din orasul Drobeta-Turnu Severin.

" Asteptarile in privinta vanzarilor sunt mari, tinand cont ca este cel de-al doilea magazin din acest oras. Cu siguranta vor mai fi deschideri de magazine, dar deocamdata suntem in stadiul de negocieri. In principal sunt vizate spatiile din care se retrage competitia, iar bugetul pentru CAPEX (n.red cheltuieli de capital) e unul limitat, pana in doua milioane de euro", a declarat pentru Wall-Street Laura Nastase, director de comunicare al Domo Retail.

La inceputul lui martie, Domo a mai deschis o unitate de 2.500 de metri patrati in Baneasa Shopping City, pe locul in care pana in ianuarie era un magazin Flanco.

Domo areo retea nationala formata din 135 magazine (128 Domo si 7 magazine Technomarket) ce insumeaza aproape 80.000 de metri patrati si peste 1650 angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri