Flanco a deschis un nou magazin in Slobozia, in cadrul galeriei Kaufland, in urma unei investitii de 450.000 lei. Compania se asteapta sa realizeze vanzari de circa 5 milioane lei in primul an de functionare (~2.500 euro/mp/an), suprafata magazinului fiind de 480 mp.

Potentialul de vanzare al noului magazin este de 6-7 milioane lei (in cazul unei vanzari anualizate de 3.000-3.500 euro/mp), compania estimand sa ajunga la acest nivel dupa 24 luni de la deschidere, o data cu revenirea pietei electroIT, care a cunoscut o corectie semnificativa in ultimele 18 luni, scazand cu 50%.

“Evolutia pozitiva a rezultatelor Flanco in ultimele luni ne face increzatori in devoltarea companiei. Restructurarea operationala fiind incheiata, ne concentram acum in directia dezvoltarii si consolidarii retelei de magazine”, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Oficialii companiei estimeaza ca, in primele zile de la deschidere, noul magazin va fi vizitat de 25% din populatia municipiului Slobozia, pe fondul traficului ridicat de persoane care isi fac cumparaturile in Kaufland, dar si datorita ofertelor promotionale si a reducerilor din magazin.

”Flanco va continua dezvoltarea retelei prin deschiderea de magazine in locatii cu potential de vanzare ridicat, avand in vedere in acest moment”, a adaugat Olteanu.

Compania estimeaza deschiderea a 10 noi locatii.

Inaugurarea noului magazin Flanco vine la scurt timp dupa ce compania a lansat un produs de creditare in 15 rate fixe, care, estimeaza reprezentantii companiei, va duce la o crestere a vanzarile in perioada urmatoare.

Compania prognozeaza ca magazinul va atrage lunar un numar de 5.000 vizitatori, cu o rata de conversie in cumparatori de 20%.

Flanco lanseaza noi oferte de creditare cu rate fixe

Flanco lanseaza noi oferte de creditare cu rate fixe