Potentialul de vanzare al noului magazin este de 6-7 milioane lei (in cazul unei vanzari anualizate de 3.000-3.500 euro/mp), compania estimand sa ajunga la acest nivel dupa 24 luni de la deschidere, o data cu revenirea pietei electroIT, care a cunoscut o corectie semnificativa in ultimele 18 luni, scazand cu 50%.
“Evolutia pozitiva a rezultatelor Flanco in ultimele luni ne face increzatori in devoltarea companiei. Restructurarea operationala fiind incheiata, ne concentram acum in directia dezvoltarii si consolidarii retelei de magazine”, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Oficialii companiei estimeaza ca, in primele zile de la deschidere, noul magazin va fi vizitat de 25% din populatia municipiului Slobozia, pe fondul traficului ridicat de persoane care isi fac cumparaturile in Kaufland, dar si datorita ofertelor promotionale si a reducerilor din magazin.
”Flanco va continua dezvoltarea retelei prin deschiderea de magazine in locatii cu potential de vanzare ridicat, avand in vedere in acest moment”, a adaugat Olteanu.
Compania estimeaza deschiderea a 10 noi locatii.
Inaugurarea noului magazin Flanco vine la scurt timp dupa ce compania a lansat un produs de creditare in 15 rate fixe, care, estimeaza reprezentantii companiei, va duce la o crestere a vanzarile in perioada urmatoare.
Compania prognozeaza ca magazinul va atrage lunar un numar de 5.000 vizitatori, cu o rata de conversie in cumparatori de 20%.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: