”Vedem situația creată, există un impact, dar deocamdată nu în rândul vânzărilor, ci în trafic. În luna februarie, am înregistrat o scădere de 12% a vizitelor în magazin (...) Stocuri avem suficiente pentru a acoperi 2-3 luni de producție insuficientă. Le putem acoperi fără probleme”, a precizat Dragoș Sîrbu.

Reprezentantul Flanco a prezentat și o serie de date care arată că presiunea creată de către COVID-19 va afecta la nivel global mai multe segmente, printre care cel al ceasurilor inteligente (-16%), laptopurilor (- 12,3%) sau boxe inteligente (-12,1%).

Flanco a înregistrat vânzări de 1,21 miliarde de lei în 2019, în creștere cu 13,1% față de anul precedent și un profit net de 40 de milioane de lei, iar în ceea ce privește taxele plătite către stat, acestea s-au ridicat la 116 milioane de lei.

Pe teritoriul României sunt 52 de persoane în carantină instituţionalizată, pentru care se efectuează verificări ca să se depisteze dacă au contractat virusul COVID-19 (coronavirus), alte 11.235 de persoane aflându-se în izolare la domiciliu şi sub monitorizare medicală, informează marţi Grupul de Comunicare Strategică.

Până acum, la nivel naţional au fost confirmate 17 cazuri de cetăţeni infectaţi cu virusul COVID-19 (coronavirus) pe teritoriul României

Citeste si:
Espressoarele, consolele și jocurile PS4, cele mai căutate produse...
Cele mai căutate produse pe...

12 noi locații vor fi deschise în 2020: investiții de 11 milioane de lei în total

Pentru anul 2020, Sîrbu anunță 12 locații noi deschise la nivel național și 4 magazine reamenajate, dar și îmbunătățiri la nivelul platformelor. Investiția totală ar urma să se ridice la 11 milioane de lei.

În 2019, compania și-a extins numărul de magazine din rețeaua națională, concentrându-se în continuare pe prezența din orașele mici și medii. La finalul lui 2019, rețeaua de magazine Flanco numără 156 de unități deschise în 116 orașe. Acest număr a fost atins în urma a 30 de deschideri de magazine și a 7 închideri, desfășurate pe parcursul anului, completate cu reamenajarea a 4 magazine.

Extinderea pe alte piețe, amânată pentru 2021

CEO-ul Flanco precizează ca extinderea pe alte piețe, avută în plan pentru 2020, va fi amânată pentru anul viitor, fiind concentrați în acest moment pe stabilizarea noilor fluxuri create în urma dezvoltărilor din ultimii ani în tehnologie.

”O să ne uităm anul viitor dacă putem intra prin intermediul marketplace-ului în Ungaria și Bulgaria, iar dacă lucrurile arată bine putem să mergem și cu magazine fizice. Ungaria seamănă puțin cu România și se potrivește cu modelul nostru de business”, a declarat Sîrbu.

Citeste si:
Sirbu, Flanco: Orice măsuri sunt binevenite, dar să se aplice fără...
Sirbu, Flanco: Orice măsuri...