“Global Finance nu a venit cu cash, dar a venit cu diverse concepte precum marketing si strategie care erau necesare pentru a creste de la 7-8 milioane de dolari (n.red 6,3 milioane de dolari in 2004) la 20 de milioane de euro”, afirma Costin Baicu (foto).
Directorul financiar al producatorului de software de business afirma insa ca valoarea de piata a TotalSoft va creste odata cu revenirea economiei datorita soliditatii companiei.
Pentru acest an compania si-a bugetat afaceri de 24-25 de milioane de euro si un profit operational de 5,5 milioane de euro, fata de 2009 cand TotalSoft a avut un business de aproximativ 20 de milioane de euro si EBITDA de 5 milioane de euro.
Baicu afirma ca printre factorii care au dus la cresterea companiei in 2009 si va influenta dezvoltarea afacerii si in acest an sunt produsele adecvate pietei.
De exemplu, producatorul care detine aproximativ 80% din softurile implementate pe piata de leasing a lansat in 2009 un model de colectare a datoriilor, acesta fiind achizitionat de cateva zeci de clienti.
Pe de alta parte, compania a inregistrat scaderi ale veniturilor in domeniul constructiilor si cel de real estate.
In prezent, managementul TotalSoft isi doreste sa extinda compania la nivel regional, in tari precum Polonia si Turcia, producatorul de soft avand deja reprezentante in Bulgaria, Grecia si Serbia.
Pietele externe ar trebui sa reprezinte 50% din afacerile companiei estimate sa ajunga la 70 milioane de euro in 2014. Anul trecut, veniturile din cele peste zece tari in care compania face implementari de sisteme au ajuns la 34% din afacerile de 20 de milioane de euro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: